Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes trenden her inne med tull og tøys, frekke kommentarer osv begynner å bli litt usmakelig! Jeg har alltid syntes det har vært koselig og lest og svart andre her inne før, men nå er jeg dritt lei.

Det som skremmer meg er når man skriver inn og trenger litt hjelp, eller gode råd... hva i himmelens navn skal man tro på? Det er såpass mye useriøst nå at det er ikke noe trivelig å være her inne lengre!! Skulle nesten tro det har blitt en skravlevegg for små fjortisjenter som elsker og provosere andre. Og det blir for dumt når det er en så seriøs side som dette er. Det er en side for oss mødre og barna våre for fanden!! Og stakkars barn sier jeg bare.. hvis det er så mange umodne mødre der ute som det ser ut til!!!!

Åh, godt å få det ut! Dette har irritert meg noe grenseløst altfor lenge!!! Håper mange er enige, og at det blir mindre tull fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar til tider av her inne ja...både barnsligheter og hets... Begynner å bli lei av hele dib....har vært ALT for mye her inne siste mnd....helt klart..

Men nå er det vår gitt, i hvertfall virker det sånn..mye annet oselig å finne på da :-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Jeg har hatt flere perioder hvor jeg ikke har vært her inne på lange tider. Så her jeg dumpet innom igjen etter noen mnd. Det er koselig en stund, men veldig mange de samme spørsmålene som gjentar seg. Det er greit, for her er det mammaer i forskjellige faser av livet. Men sånn skittkasting som det er blitt nå, sånn var det ikke for 7,5 år siden da jeg begynte å være her!

Skrevet

Helt enig.Må kunne spør om ting og få svar, uten en haug ironiske spydige tulle svar.

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv!

Er inne her mindre enn før nettopp pga av dette. Føler at det har endret seg til et mer "ungdomsforum"....men det er jo mange koslige damer her også da- så jeg prøver å spørre om ting i ny og ne.

Men skulle ønske det kunne blitt slutt på alle frekke..tullette kommentarer...det ødelegger for hele Dib.

Skrevet

ja, enig. det har blitt en side det mødre kan rett og slett mobbe andre mødre(og fedre). og synns ikke at moderatorene tar noe ansvar for sletting av tråder osv..

er utrolig mange som var frekk med meg inne på krangle en periode, og moderatorene ga seg balla i det.

sambo er inne på noen andre forum, bil data osv. der blir ALLE usaklige innlegg sletta med en gang av moderator. og de har mange flere moderatorer enn det vi har...

synns det er blitt veldig useriøst her ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...