Gå til innhold

Please hjelp en gammel BIMer/DIBer i nød! Utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rekker jo aldri å henge her inne mer, men håper dere gidder å hjelpe en gammel BIMmer og DIBber i nød:)

Jeg skal arrangere et utdrikningslag om en måneds tid. Bruden er litt "prippen"; dvs forslag av typen gå rundt med en påmalt mus på trusa og be folk betale penger for å se musa hennes (hentet fra utdrikningslagsside...) vil ikke slå an. Vi skal starte dagen på ridesenter og ende opp hjemme hos en venninne med god mat. Men har dere noen forslag til hva vi kan gjøre i mellomtiden? Vestkantbadet er fullt. Andre gode spa som ikke er avsindig dyre? Det må være gjennomførbart fra Oslo. Og det må altså være litt streit.

SUPERGLAD for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være litt spenning for den kommende bruden om at det kan bli noe "pinlig" om skal skje.

Mitt utdrikkingslag var også ganske streit, og jeg var kjempe fornøyd.

Ble først hentet av forloverern min og en vennine. Ble da bedt om å pakke en bag med diverse fine klær, badedrakt, toalettmappe osv..

Var da sikker på at jeg skulle på spa....

Ble tvunget på med en teights og badedrakt, og måtte innom treningssenter for å varme opp... ( Heldigvis var der nesten ingen på den tiden ..)

Vart så kjørt på en skole der det var en del menn som hadde kledd seg til aerobic/step time, som jeg skulle holde... hehe.. det hører til på hidtorien at jeg ikke er noen iherdig stepper...

Det ble i alle fall mye latter !!! ( Der sto resten av jentegjengen og så på )

Etter det kom der to magedanse inrtuktører, og hadde kurs med oss alle. Kjekt at alle fikk være med på morroa !

Etter det gikk vi hjem til en vennine der jeg fikk dusje, og vi slappet av..

Litt senere kom en kjent fotograf fra Ålesund og tok meg med på foto session ! Kjempe kjekt !!

Fikk over 600 bilder fra henne, som ble knall bra ( Hun sminket og ordnet meg først, og så tok vi med en del av de klærne jeg hadde pakket i baggen, og kjørte rundt på forskjellige steder der vi tok bilder)

Når vi kom tilbake hadde de andre laget til taco buffet, noe som slo godt ann, var sulten da !!

Eter det var det drikking, bading i jakuzi(??), og så hadde alle tatt med en gave til meg, der jeg skulle gjette hva som var fra hvem. Det ble veldig mye latter der også ;-)

Jeg hadde det kjempe kjekt, og skulle så absolutt ikke ha noe harry utdrikkingslag, og jeg fikk det akkurat slik jeg ville.

Det var en kjempe dag, med litt spenning der jeg var redd for å skulle bli "driten ut"...

Sånn var mitt utdrikkingslag.

Lykke til !!

Skrevet

Har vært med en gjeng mer eller mindre pripne damer på lazerworld i et utdrikningslag.

Jesus! Konkuranseinnstinkt kan gjøre mirakler med stramme fletter!!!

Skrevet

Jeg måtte være med i dansekonkurranse (har danset tidligere), og avsluttet med piknik på St.Hanshaugen. Det var knallkoselig!!

Skrevet

Jeg var på Tusenfryd jeg, med tiara på hue og malt som tiger i ansiktet. Måtte kjøre det de andre bad meg om. Så bar det hjem til ei venninne etterpå med buffet og dildoparty. Vet om andre som har vært i studio og sunget en eller annen festlig sang. Ni og nitti luftballonger på tysk f. eks. Det er jo utrolig morsomt da, samtidig som det er ganske streit.

Skrevet

Dildoparty er superkult da :) Kanskje hun liker å bli kosa litt med, sminket eller massert? Ja, megazone er kjempegøy. Etelleannet med gladiator (et sted hvor de har de artigste leker) tror det heter oslo gladiator, er ifølge min datter det kuleste hun har vært med på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...