Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der står det masse:-)

Jeg er inne i min 7 uke på ketolyse og har gått ned 8 kg:-) Deilig!!

Skrevet

så flink du er.... du kan være stolt av deg selv

Skrevet

Det er jeg også tjihi:-)

MEN det som er deilig med ketolyse, er at man slipper å gå og være sulten. Alt fettet man spiser gjør at sultfølelsen blir minimal!!!

Skrevet

er der inne å prøver å finne no. men hva spiser du til middag?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har i dag gått ned 10 kilo, begynte litt før jul.

Sant som en_av_hver sier, at man mister sultfølelsen, men ejg ble så drittlei av fett, at jeg har tatt en ny vri.. litt mer karbo, litt mindre fett.. funker som bara det! :) Jeg har skeia ut mye da, MYYYYYE.. så jeg kunne vel gått ned enda mer.. jaja, 10 til før sommeren!

Skrevet

TIl middag spiser jeg masse kjøtt, kylling (MED skinn), fisk, tacokjøttdeig med masse ost og rømme (NAM)......med broccoli og blomkål til.

Det er mye man kan spise og kun fantasien (og karbohydratene) som setter grenser. Du skal ha maks 15 - 20 g karbohydrater om dagen for å være i ketose. Når kroppen er i ketose, driver den ren fettforbrenning, genialt!

:-)

Skrevet

finner ikke no spes om ketolyse på lavkarbo.no jeg. jeg har lakt om kosten bare å gådd ned 8 men har 6 kilo igjen. men det har stoppa helt opp. du vil ikke sende en pm eller noe palmesus om hvordan du har gjort det? hva spsier dere til middag foreksempel?

Skrevet

Har lest flere av innleggene dine her tidliger Palmesus, og du har vært flink!!!!!

Jeg tror også jeg er av typen som tåler mer karber en anbefalt.....har ikke skeiet ut så mye ennå, men det kommer vel hi,. hi.

Hvor har du økt karbene dine hen?

Lykke til videre.

Skrevet

men hva kan jeg ta med på jobben å spise da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du kun skal ned 6 kg, så må du ikke gå på ketolyse. Den er for de som skal ned 10 kg eller mer. Se inne på slankedebatten, Dr. Torkil svarer (grunnleggeren av denne dietten), og skriver meget bra til oss slankere der :o)

Skrevet

Du må gå inn på Forum og ketolyse....på lavkarbo.no.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk, og i lige måde! :)

Jeg har igrunn spist MYE karber, oppmot 100 om dagen (helt sikkert mer også), men går likevel ned.. MEN, de dagene jeg vet jeg kommer til og spise mye karber, spiser jeg ikke fett! Så jeg er ikke i ketose, det vet jeg, men jeg går ned likevel :)

Nå spiser jeg to knekkebrød til frokost, også kutter jeg ut baconet, og smøret i grønnsakene, som jeg pleide og ha.. :o)

Lykke til du og!

Skrevet

oki. ja skla ned 6 kili da veier jeg 65 og da er jeg fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...