Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har hørt at vi gravide drømmer så livlig. Drømmer om graviditet, fødsler og alt som har med barn å gjøre. Drømmer dere om dette? Grunnen til at jeg spør er at jeg drømmer masse for tiden, men aldri om graviditet eller fødsel. Mest om jobben, filmer jeg har sett som jeg lever meg inn i, og div andre ting som jeg drømmer om til "vanlig" også. Litt rart egentlig når jeg i nesten all min våkne tid er så obs på graviditeten.
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg drømmer MASSE, og svært detaljert. En gang i mellom drømmer jeg at jeg har fått babyen min, men som oftes er det om helt andre ting. Det er ganske underlige ting. Noen av drømmene har jeg tenkt hadde blitt gode bøker, men så glemmer jeg dem jo... Kanskje jeg må begynne å skrive ned drømmene når jeg våkner...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Det har jeg også tenkt på: Skrive ned hva jeg har drømt med en gang jeg våkner. I natt f.eks drømte jeg om gangstere. Det eneste de gjorde var å stjele fra hverandre (gangstere som stjal fra andre gangstere.) De var noen kjempetjukke mannfolk fra ghettoen alle sammen, og de stjal klær (!) fra hverandre..... Rar drøm. Skjønner ikke helt hvordan hodet mitt fungerer jeg :-D Ellers så drømmer jeg om store flyulykker hvor jeg er redningsmannskap, eller om pasienter som faller ut av sengene sine.... Rare ting. Må le litt av meg selv, sambo synes det er helt utrolig hvordan jeg kan huske alle detaljer så tydelig. Selv husker han ingenting.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg drømmer alt fra graviditet til at ungen har kommet. Noen ganger har jeg vill sex med andre enn min mann osv..... Jeg forteller det til min mann og han bare gliser heldigvis :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg drømmer mye rart, kan våkne av at jeg ler. Eller våkne i panikk over en fæl drøm. Men drømmer ikke om graviditet eller baby. Det kommer kanskje senere det?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 huff har hatt en del mareritt i d siste..først at søsteren min drukna..d er ca ei uke siden..å i natt drømte jeg at hu blei kvalt masse blod overalt..hva er d liksom???huff ekkelt..kan være at hu var med i ei motorsykkel ulykke for noen uker siden..ikke vet jeg
bittelill Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har hatt en del mareritt i det siste, som når jeg skal fortelle om dem ikke høres ut som mareritt men det er intenst uhyggelig stemning i drømmen Liker det ikke og håper det går over snart. Drømmer aldri om baby og graviditet jeg heller.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Kjenner til dette med mareritt ja. Kan våkne med hjerte dundrende i brystet, kjenner pulsen i tinningen og er kjemperedd. Fryktelig stemning i drømmen, men når jeg forteller min kjære hva jeg drømte så hører jeg jo selv at det ikke høres det minste skummelt ut.
peanut Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Har drømt to ganger at det blir ei jente;) Men ellers ikke drømt så mye om baby.
Sikkertforgammel Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Drømmer KATASTROFEDRØMMER, hele tiden!! Snøras så vi må gjemme oss for, at jeg faller ned fra bergknauser/fjell og sånne ekle ting :S Sjeldent om baby og fine ting :S
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 jeg har ikke hatt noen drømmer om babyen dette svanger skapet, men på slutten av forrige svangerskap hadde jeg en merkelig drøm... jeg hadde fått en gutt og var kommet hjem fra sykehuset.. jeg hørte han gråt og gråt, men jeg fant han ikke, jeg leite vilt lenge. og løp etter lyden av de hysteriske barneskrikene... til slutt fant jeg han i takrenna på huset.. den var ekkel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå