Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag og hadde lagt på meg 1.9 kg siden sist kontroll for 11 dager siden. Er det mye? Vet det er mange som er lei av vektspm men.....

Er 37+6 idag. Bekymrer meg ikke så veldig over det, skal jo av etterhert uansett, men synes det var litt rask vektoppgang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig vanlig med ekstra vann i kroppen de siste ukene, og om jordmor ikke uttrykte noe bekymringer ved det så hadde jeg nok tatt det fint. vannet forsvinner jo fort etter fødsel også (det som kommer fort, forsvinner fort - liker jeg å tro i allefall:P)

Skrevet

Ja, jordmor sa jeg hadde en kjempefin kropp og mage, veldi fin tilvekst på baby, smilte bare hun:) Så bekymrer meg ikke nei:) Lurte på hvordan matlysten var da, hehe... Og den er på topp for å si det slik, kan spise dobbelt så mye mat som sambo, blir aldri mett:)

Satser på at det forsvinner fort :P

Skrevet

Jeg gikk opp 3kg på underkant å 2 uker..... men som legen sa, kunne han se på laaaang avstand at jeg har MYE vann i kroppen...... så nå ligger jeg på 2 i ødem..... helt ekstemt hvor mye vann som kan komme.... fingrene mine er som små pølser, og leggene, anklene og brista på foten err jo som vedkobber.... blir bare kalt bigfoot av sambo :o) hehe.....

Men heldigvis forsvinner det fort igjen etter babyen har kommet......

:o)

Skrevet

vi er da så søte att..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...