Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 den vognen er det jeg vil ha, med to små hjul foran..har noen hatt den eller har erfaringer med den???
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Brio sing? Den er relativ ny, så er nok ikke så mange som har erfaringer med den. Eneste jeg kan tenke med den ikke er særlig god i grus eller terreng. Kanskje noen kan svare deg på www.dinbaby.com
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ja.. tenk om denne vogna hadde hatt litt større hjul framme, evt eit??? Denne vogna tiltaler ik meg som bur der asfalt er fremmed og snøen er trufast. Men fin, det er den!! Quinny freestyle er mitt 1. valg.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 er med på den tanken, men bor i stavanger og har kanskje en halv dag med snø, eller rim på bakken:-) gleder meg til å prøve ut vogner, kanskje går det å ha like hjul foran som bak, det kan teutonia vognen.:-)
Mini nr 2 i mars Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har kjøpt brio sing-vogna! Har jo ikke brukt den ennå siden jeg ikke skal ha før i mai, men foreløpig er jeg fornøyd =) Søstra mi hadde en lignende vogn med svingbare hjul, og jeg likte veldig godt den da jeg passet hennes lille gutt. Hjulene kan forresten låses, så det er jo et pluss dersom det skulle være slaps eller snø. Men bor i sandnes jeg da, så er jo lite sannsynlig at snø kommer til å bli et problem.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 hehe det samme sier jeg:-) og kommer ikke til å gå i ulendt terreng med den heller, skal jeg trene vil jeg gjøre dette på kvelden når mannen min er hjemme..den er knall fin..hvilke farge har du?? har lyst på helt svart eller svart og brun..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 må spørre, hvor kjøpte du den?? siden du bor i sandes..
Mini nr 2 i mars Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Vi valgte svart bag og brun sportsdel (venter jente, men kan jo hende vogna blir brukt igjen). Syns bare den er genial! Den er så lett, og den er så lett å legge sammen! Både bagen og sportsdelen er superlett å ta av og på! Og trenger du å ta av hjulene, så er de og kjempelette å ta av! Vi kjøpte den på Forus, er det Olsen & Co butikken heter? Var der første dagen de hadde salg på vogna! Er superfornøyd med å få den til firetusen istedet for femtusen (siden vi allerede hadde bestemt oss for ha den vogna uansett).
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 ja den er nydelig, liker også teutonia fun fs godt, veldig lik egentlig:-) ka du sette bilsete på vogna istedetfor baggen..??????
Mini nr 2 i mars Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Nei, går nok ikke an å sette bilsete på vogna! Vogna ligner litt på andre vogner ja, men prisen er jo en helt annen! De fleste andre vognene koster vel fra 6000 og oppover, gjør de ikke? Men er jo smak og behag da =) Jeg har ikke noe behov for å sette bilsetet på vogna for eksempel.. Men er vel bare å ta turen til butikken og prøve ut litt forskjellig =) Jeg vet jo ikke om jeg blir fornøyd før jeg har brukt vogna! Men har tro på den, og gleder meg veldig til å trille lille jenta vår =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå