ellenand Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei alle vordende mødre! Jeg har fortstått det slikt at i begynnelsen av graviditeten "skal" brystene bli kjempeømme og vokse masse. Jeg har ikke kjent noenting og lurer på om det er flere av dere som har det som meg? Er vel sikkert normalt, men lurer jo litt. Jeg er 11+1 på vei idag:)
temine Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Nei, de skal ikke, men de kan. Mine har vokst en BH.str og er superømme. Klarer ikke ligge på magen eller gå raskt/løpe. Var ikke slik sist:) Jeg er i uke 8.
kakkabette mai10+april12 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Mine er mer eller mindre ømme (litt varierende), men ikke vokst noe særlig. Det er de eneste graviditets-tegnet jeg har (i tillegg til stadig tissing da...), og veldig takknemlig for at det ikke er verre plager :-) Er 8+1 i dag :-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dette er mitt tredje svangerskap, og med de to andre har jeg ikke vært plaget med ømme bryster i det heletatt. Men denne gangen..... aaauuu. Helt forferdelig pyton ømt. Er 10 uker
Zliss Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er 5+2 på vei og har vonde bryster allerede, men dette bvarierer vell fra person til person tror jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå