Vibbemor Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Går på NRK super nå! Så artig å se igjen barne tv fra da jeg var liten, og det begynner å bli en del år siden jeg så barne tv. Guttungen liker det tydeligvis han og, han sitter i sofaen og følger med.
Dailis Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Ja, ser på det nå Guttungene og, slo på noe for å roe litt ned her. Men de skjuler lite, feks fødselen....... Var noen måpende fjes her ja, hehe.
Guttemamman:-) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hadde ikke klart å skifte på babyen min jeg hadde klærne og bleien sett sånn ut he he he....
Mammat4 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ja, her så barna på det før vi dro til bhg i dag. Gikk på nrksuper i 08.00 - tiden i dag morres også.
OsloMor Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Klart jeg husker det, særlig episoden hvor han har bursdag! Morsomt:-)!
Vibbemor Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Så ikke fødselen jeg, har det på i bakgrunnen. Men guttungen synes det var morro med babyen, jeg måtte nemlig komme å se... hehe Skulle gjerne sett ansiktet på gutten min da han så det.. hehe..
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Storesøster tu bi satt som et tent lys da det gikk i åttetida i morres.. -og hun fikk HELT stirren da vi så bildet der babyen var halvveis ute av magen.. hehe Etterpå lurte hun bare på hvorfor babyen ikke fikk strømpebukse og sokker på seg..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Så på den i stad. Så fantastisk bra når de fryser øyeblikket der ungen er nesten ute. For ikke å snakke om da Halfdan drar av seg sokkene for at Smitt og Smule skal tegne føttene/tærne hans. Haha:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå