Gå til innhold

Sukkerfri brus når man slanker seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjansen. Inneholder så mye dritt.

Skrevet

Jeg tror at et av problemene med sukkerfri brus er at selv om den er uten calorier så forventer kroppen næring pga søtsmaken. Den kan på en måte gjøre oss ekstra sultne og muligens også påvirke insulinproduksjonen. Hørte noe sånt en gang i hvertfal, men husker ikke helt hvordan det hang sammen.

Selv drikker jeg alt for mye sukkerfri brus. Det er en skikkelig dårlig vane.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg går på ketolyse, så jeg drikker pepsi max..

Skrevet

Jeg hadde kanskje drukket litt bare i helgene, og så vann som tørstedrikk:)

Skrevet

Poamin har rett i det hun sier..Den inneholder ikke kalorier(hvertfall ikke mange), men gir kroppen sultenhetsfoelelse, noe som gjoer at man spiser mer..

Skrevet

Vann er best! :-) Så er det vel lurt å holde seg unna kullsyre hvis du ammer.

Skrevet

Jeg har gåttopp 27 kg begge gangene når jeg har vært gravid og slanket meg end igjen til normal vekt begge gangene. Drikker nok for mye lettbrus men det fhnker hvertfall å drikke på når man slanker seg....... For 1 år siden veide jeg 95 kg og hadde en nyfødt. Nå veier jeg 64,5 og er 177 cm høy, så lettbrusen har ikke ødelagt min slanking hvertfall!!!

Selvom noen kanskje får søtsug av det så er det jo bare å la være å spise søtsaker....Enkelt og greit.............

Ellers så er trening, trening og atter trening og et gjennomtemkt og riktig kosthold nøkkelen til min suksess......

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...