Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å lese en god krimbok nå i disse førpåsketider og gjerne også investere i noen gode krimdvd`er. Har du lest eller sett noe bra som kan anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Jo Nesbø sine er veldig bra, med "snømannen" som et hittil høydepunkt.

Men har du ikke lest noen av dem har du mye å se fram til.

Frelseren var forresten også veldig bra.

Er ikke egentlig så veldig glad i krim, men disse var verdt timene sine!

Skrevet

Må det være krim, da?

Jeg har nettopp lest "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini og ble helt bestatt av å lese mer om hvordan kvinner har det i Afghanistan.

Les den!!

Etterpå lånte jeg(digger biblioteket!) "Der Gud gråter" av Siba Shakib.

Handler også om kvinner i Afghanistan, deres hverdag, hvordan de behandles av menn, hva krigen gjør med folk, osv.

Greide ikke å legge fra meg noen av disse bøkene, satt bare som sydd fast i sofaen og overlot husarbeid & barnestell til mannen i flere dager.

Skrevet

Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole er et must viss du ikke har lest dem. Hadde begynnt med de eldste, men Frelseren og Snømannen er vel de beste syns jeg.

Ellers er Henning Mankell sine bøker om Kurt Wallander også bra, der hadde jeg også begynnt med de eldste. Danselærerens tilbakekommst syns jeg er den beste til Mankell.

Ellers er det mange som liker Liza Marklund sine bøker. Jeg syns ikke den jeg har lest var noe særlig, men smaken er som baken. Hører også skryt av Unni Lindell og Gunnar Staalesen. Anne Holt sine er greie, ihvertfall demonens død.

Skrevet

Stig Larsson sine bøker er kjempe-spennende! Og jeg leser mye krim, og dette er absolutt å anbefale:)

Skrevet

jeg klarer aldri å bestemme meg hvilke bøker jeg liker best av Henning Mankell sine eller Jo Nesbø sine. Begge krimseriene er uansett fantastisk!

Skrevet

Har akkurat oppdaget Camilla Läckberg sine krimbøker. Greier ikke å legge fra meg bøkene når jeg først har startet på de. Predikanten, steinhuggeren og ulykkesfuglen er alle spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...