Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Kviser i underlivet..Har en nuppe "der nede" som kløør så vanvittig, har prøvd Canesten en stund, men funker ikke, så tenkte at det kansje ikke er sopp da..USJ...
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ja, kviser kan komme overalt! hehe. Sikkert bare ei kvise, går nok bort i løpet av noen dager. har hatt det selv så vet det er ubehagelig og vondt!
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 men hvis den ikke går bort etter en liten stund ville jeg ringt legen, bare for å utelukke noe annet da
OhMyGod!!! Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 kan være betent hårsekk å da. eller ei vorte. ikke for å være slem at jeg sier det da men som andre sier her, la den være i noen dager å se du, ring evt legen om du blir utrygg
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 hehe, er veldig flaut kjenner jeg.. Men tør ikke ringe legen og si noe slikt..Håper den er borte til fødselen liksom, slev om den kan skje akkurat nå, eller i natt. Hvorfor må slike ting dukke opp der nede når det abselutt ikke passer..
Mammaen til Turid Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 det hender jeg får inngrodd hårsekk der nede, spesielt hvis jeg barberer meg der nede.. det klør og gjør litt vondt, for det blir jo litt betent.. det hender det går hull på det selv, eller jeg stikker hull på det selv (sjelden, for det gjør innmari vondt..!), så renser jeg det bare med klorhexidin eller no, så går det over.. =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Kan hørres ut som vorte. Vanlig å få det under svangerskap, og du kan ha blitt smittet for mange år siden. Det mest vanlige er ikke å få symptomer på dette, men kan komme symptomer under svangerskap pga alle forandringene i kroppen. Det klør iallfall. En kvise som klør og svir er en betent en, så kan jo sjekke om den er gul(moden). Ellers kan du jo sjekke med lege. Ingen av delene er farlig for hverken deg eller foster uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå