Bekkis Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Skulle hatt ikm 4 mars,jeg tok test 7 mars og den var negativ..... Skjønner ingenting,har murring nederst i magen hele nesten hele tiden de 7 siste dagene,økt mat lyst.... Har en test liggende på badet nå,frister å ta den men redd den oxo blir negativ:( Kansje hcg er ufattelig lavt hos meg,eller så er tr sykt sein denne gangen!
PAVEEL Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 hihi, hadde det vært meg hadde jeg iallefall tatt den:-) er jo ikke så mange dager over så hcg nivået kan godt være lavt:-) løp og tiss da vel!!:-)
Bekkis Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Jepp,får løpe å skvise ut ett par dråper hihi..... Spennende:)
Bekkis Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Den var jo selvfølgelig negativ den oxo:( Nå tar jeg ikke ny test før på lørdag eller søndag,hvis ikke tr er kommet til den tid da.... Har en gutt som fyller 3 år nå i april:) Jeg var 7 uker på vei med han da jeg tok test,så den slo ut før jeg hadde fått tisset ferdig he he
PAVEEL Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 ja, men da er det jo gode sjanser for at spira sitter da:-) skal følge med deg og de om det kommer noen jiiiippppi etterhvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå