Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jeg veier meg hver uke nå i svangerskapet. Har gått jevnt og trutt oppover, ca 10 kg til nå. Mandag for 2 uker siden veide jeg 84,0 kg. Så veide jeg meg mandag for en uke siden, og da var jeg 83,7. Stusset litt, men tenkte ikke så mye mer over det. Men i dag veide jeg 83,1? Spiser akkurat som før, både mat og godteri. Ikke vært syk eller noe. Alle sier jo at det er nå disse siste ukene at jeg virkelig kan legge på meg, så blir litt bekymret. Men så lenge babyen er aktiv så må jeg vel kunne tro at han legger på seg og har det bra? Plutselig var jeg den lett hysteriske gitt...
OhMyGod!!! Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 er 31 uker på vei, å gikk ned 1kg plutselig, ikke noe farlig, sånne svingninger kan komme de
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Dette tror jeg nesten de fleste opplever, og så lenge man ikke er mager, så er det ingenting å bekymre seg over! Her har vekta stått helt stille i flere uker, mens jeg veldig tydelig kan kjenne at babyen har vokst ganske så mye. Har vel dermed tært litt på "lagrene".. Kunne strengt tatt trengt det til amminga, men det er jo ikke så mye å få gjort med! Her er matlysten hvertfall god!=)
Nostalgi Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Har opplevd det samme i uke 33. plutselig gått ned 1 kg men nå har jeg gått opp mere enn det . er gått inn i uke 36. Helt på slutten er det normalt å gå ned 1-2 kg. Det gjorde jeg rett før fødselen sist.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Eh.. Vekten kan jo variere med opptil 2 kg avhengig av om man veier seg morgen eller kveld! Du snakker jo bare om noen hudre gram..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 herregud!!! Bekymre deg for å ha gått med noen få hundre gram? Hallo? Hva får deg til å tro at dette er farlig for babyen? TENKE SJÆL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå