Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har dere som har barn m skurv, vært flinke med å behandle det? Har en jente på 9 mnd, med litt skurv på issen frem mot panna... Vet jo at jeg burde gni hodet med olje og kamme det vekk, men har ikke fått ut fingern. Var det enkelt å bli kvitt det?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Man MÅ ikke gjøre noe med det. det forvinner av seg selv uansett, bare litt fortere hvis man hjelper til )
MathildeC Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg prøvde å bli kvitt det og gjorde alt mulig uten effekt. Tilslutt brukte jeg en vanlig fuktighetskrem og voila! Det forsvant etter to dager, uten noe stress med salisylsyre og olje..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Datteren min hadde litt skurv, som jeg forsiktig tok vekk med neglene innimellom (når jeg så noe) . Hun hadde ikke skurv i tykke lag, men tynt lag som nesten ikke syntes. Jeg gned også skurveområdene inn med olje, og det minket for hver mnd som gikk. Vanskelig å si når skurven ble borte siden håret hennes ble fyldigere og skjulte skurven, men tror ikke jeg la merke til noe skurv da hun var året ...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hei, vi brukte salisylsyre i oljeform og det hjelp med engang. hadde det i over natta og kammet det av morgenen etterpå. Det kan bli betent så råder deg til å gjøre noe med det, om det er rødt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå