Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Eller kan det gå over av seg selv? Han har sopp både på tunga og innsiden av overleppa. Noen som vet hvorfor de får det og om det er noen man kan gjøre for å unngå det - eller bedre det nå som han først har fått det...
annie-77 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ta og smør tunge og innsiden av kinnene med farris! Det hjelper. Kan f.eks dyppe barne q-tips i farris. Gjenta noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Les om emnet her: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=31
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Det kan gå over av seg selv. Dersom barnet ditt spiser som før og du ikke har vondt, så trenger dere ikke behandling. Vi fikk sopp, han spiste som før, men jeg hadde litt ubehag. HS ville vi skulle gå til legen. Vi fikk mycostatin, som jeg hadde inni munnen på babyen min og salve som jeg smurte brystene med. Det ble borte på 1-2 dager. De kan få det hvis du går med ammeinnlegg og det er fuktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå