Mommi Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Det er snart et år siden fødselen, og jeg har ikke trent så veldig....Bare gått trilleturer og sånn.Bortsett fra den siste mnd. Er slank og veier nesten ingenting, men magen buler sånn ut! Ser ut som jeg er gravid..ca. 4 mnd. på vei. Og det er jeg ikke! Etter førstemann, ble magen flat av seg selv etter ca. et halvt år. Gjorde kansje noen sit-ups sånn innimellom. Denne gangen hadde jeg keisersnitt, og turte ikke å belaste magemusklene mine noe. syntes det gjorde vondt. Men, den siste mnd. har jeg gjordt mageøvelser hver dag, og jeg kjenner jeg er blitt sterkere, men det syns ikke! Har jeg komt for sent i gang? Det ligger liksom en bløt pute foran på magen, som ikke forsvinner! Tror det er fett....men hvordan få det bort??? Jeg er 167 cm og veier ca 54 kg. Om jeg taper flere kilo, så fprsvinner de fra ansikt, armer og bein. Ser innhula og knoklete ut, men magen rikker seg ikke! Må jeg under kniven, eller bare godta at 'sånn er det'... ?
*Minnie Mus* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan jo prøve med noen øvelser for magen da, men vet at hos mange er det noe som ikke går an å trenes bort....
Mikkemafian Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Har du sjekket om magemusklene har samlet seg... Prøv å se om du kan få en finger mellom de rette magemusklene når du tar situps. Det er litt vanskelig for dem å "holde magen inn" hvis ikke de er på riktig plass.. Bare en tanke...
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Prøv rockering, sånn med vekter! Da får du trena magen!
Mommi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 uff...det er det jeg er redd for...Har gjort mageøvelser i en mnd, og kjenner magemusklene er stramme og fine laaangt der inne...Men, det syns ikke utenpå *sukk*
Mommi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Over navelen kan jeg få inn en fingerbredde, men ikke under navelen. Der kjennes det ok, men det er der det buler.... Er det håp? Går det an å trene bort valken?
___ Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Tror bare du skal fortsette med mageøvelsene. Det tar litt tid før du får helt flat mage. Husk å spise riktig også. Det er vanskelig å bygge opp skikkelige muskler om du bangler viktige næringsstoffer. Ikke forsøk å slanke bort noe mer i hvertfal. Det kan foresten være at du er såpass tynn at det altid vil se ut som om du har litt mage. Detkan hende det vil hjelpe å legge på seg noen kilo og trene generell styrketrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå