Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 har vanligvis et blodtrykk på 90/50... sist var det plutselig steget til 125/89... syns dette var høyt jeg... men jordmor reagerte ikke på det... har 1+ i urinen og hovne hender og føtter... vekten har gått opp nesten 2kilo på en uke.. vondt under ribbeina, og føler meg egentlig ikke helt bra... dette sa jeg til jordmor og... sambo lurer litt av og til nå... plutselig så snøvler jeg... virker full... skjønner ikke no jeg..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Tuller du? Vanligvis har du et blodtrykk på 90/50? Splitte mine brannseil.. Et normalt blodtrykk for en kvinne på 26 år ligger på 126/80. Men hvis blodtrykket ditt normalt ligger så lavt, har det jo steget mye da. Og med væskeopphoping i kroppen og protein i urinen, kan jo det tyde på svangerskapsforgiftning. Kanskje du skulle bedt om en time hos legen din? Legg gjerne på litt ekstra for å få komme inn raskere.. Stå på ditt! Du har krav på å bli tatt alvorlig!! Du må ikke gi deg ihvertfall.. Sørg for at du blir hørt og at du blir sjekket ordentlig! Selv om det ikke nødvendigvis er svangerskapsforgiftning, bør du nok uansett få sjekket det godt nok ut. Lykke til og god bedring =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 er egentlig ganske tynn... vanlig vekt er 50-55kg... og 172høy... nå er vekten oppe på 70kg... har sagt pang de siste ukene... har dilla på epler, så bør ikke bli feit av de.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå