Gå til innhold

lagt ut for en på krangleside....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen legge dette på skravlesiden for meg? Er jeg sær nå? NYTT 00:25 10.03.2008

Samboeren min har ett godt forhold til søsteren sin, de prater sammen om alt å det er forsåvidt greit for meg. De prater sammen på tlf hver dag og han er der ofte. Vi har snakket om at vi vil gifte oss å dette gleder jeg meg til, har tenkt mye på det og har en del tanker som jeg hadde tenkt til og dele m samboeren min ang bryllupsdagen og hvordan jeg ønsker den skal være. Men i dag kom han pluttselig hjem etter ett besøk hos søsteren sin m ei liste som de hadde snakket om og satt opp, og planlagt bryllupsdagen vår uten meg. Jeg ble litt skuffet, dette er vel mellom meg og samboeren min. Hadde jo gledet meg til å planlegge m ham, men nå så er liksom standaren satt...er jeg sær som føler det sånn. Burde jeg si noe eller holde kjeft? Velger å være anonym nå. Takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som skal gifte deg med samboen:) Så du skal faktisk bestemme sammen med han. Han skal jo ikkje gifte seg med søstra si.... hmmm... litt tette band mellom dei, kanskje...

Skrevet

Klart du burde si ifra...Han skal vel ikke gifte seg med søsteren sin???

Nei stå på krava, rop høyt om han ikke forstår.

Vi heier på deg :o)

Din svigerinne skal vel ikke bestemme bryllupsdagen din???

Skrevet

Ta med deg fyren på romantisk helgetur og sett standarden selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...