Gå til innhold

snufs..trist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er marcus i barnehagen han....

jeg trengte ikke være der med han,han storkoste seg..

han begynte å leke med de andre barna med engang,med lekene også..

med engang jeg satte han ned så stakk han,fant seg noe/noen å leke med,ensa ikke meg og sambo engang..

det er jo bra det,men jeg er lei meg..

er så redd for at han skal begynne å lete etter meg,og gråte..

de skulle ringe meg med engang om han ble redd eller begynte å skape seg..

og det er jeg jo glad for..

men kjenner dette er veldig uvant..

sitte her på en mandag uten min lille skatt..

savner han..

tenker sånn på at jeg gikk fra han på en helt ukjent plass,men bare ukjente mennesker..

herregud..stakkars..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner tankene dine så godt igjen!! jeg tenkte også masse slikt, men etter hvert så går det over!

lille mannen din koser seg og du kan ta deg en liten pause=)

kos deg!

Skrevet

Ikke stakkars han, stakkars deg som sitter og depper fordi sønnen din sikkert koser seg i barnehagen! Hadde kjempelang tilvenning med min sønn og det er kjipt det, når ungen sitter i et hjørnet og ikke vil noenting. Vær glad for at han har det moro du:-)

Du venner deg nok fort til det:-)

Skrevet

skjønner jo at det er verre men det er uansett vanskelig for meg selv om han har det bra der!!!!

Skrevet

Å kjenner at jeg gruer meg til denne dagen jeg å....

Men han taklet det jo kjempebra da virker det som:)) Da har du/dere jo gjort en kjempebra jobb med han , han er så trygg og god! tenk på det :))

De små takler mye mer enn vi tror!

Klart det er uvant og rart,du har jo gått hjemme med han i x antall mndèr bare du og han !! Men da syns jeg du skal bruke dagen positivt, gå deg en god tur, frisk luft hjelper på humør og "dumme" tanker, kjøp deg ett blad og lag den en god kopp the el lignende når du kommer hjem !

Nyt friheten selv om det ikke kjennes helt greit å være alene enda.. Det kommer.. :)

Gjør i stand til ett hyggelig måltid til poden kommer hjem, og sørg for å bruke masse tid men han i efta/kveld, så du ikke blir så lei deg når han igjen skal i barnehagen... Lykke til!!

Skrevet

jeg sier det samme......

det er ikke synd på han heller på deg som depper pga gutten din har begynt i bhg.....det er nok verre for oss mammaer enn for barna tenk så fint at han har fått plass i bhg det er ikke alle som har...og at han får mange nye lekekamerater :)

om en ukes tid så har du nok kommet over det :) da har du begynt på en helt ny hverdag som du kan gjøre som du vil :)

Skrevet

ja jeg regner med at jeg ikke har det sånn hverdag,men dette er første dagen og da er det litt trist..

Skrevet

Det er klart, men du får prøve å holde deg litt opptatt med andre ting så lenge:-) Er vel ikke så lenge han skal være der de første dagene heller?

Skrevet

takk for fint svar =)

jeg skal nok klare dette,er bare første dagen som er litt trist og uvant..det går seg nok til..=)

gleder meg til hankommer hjem med pappan klokka 3 =)

Skrevet

Han har det sikkert som plomma i egget=) Det kommer til å gå så bra! Men forstår deg...hadde det slik de første dagene jenta mi begynte i barnehage.

Skrevet

Det går seg til, for mammaene også:)

DEt beste er at selv om de koser seg i barnehagen, er det alltid så kos å bli henta vet du:)

Skrevet

heheja det er definitivt verst for mammaene..det er vertfall klart..håper han koser seg mye vertfall..

håper han ikke vil hjem.hhehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...