Gå til innhold

Trodde fødselen var i ferd med å starte i natt...


Elrahe høygravid med gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Våknet kl 0200 og fikk noen voldsomme kynnere. Syns de ble værre og værre, og så fikk jeg vondt i ryggen. Er andregangsfødende, så jeg viste at det blir mer intenst når det går over i rier. Trodde faktisk det var i ferd med å gå over i rier etter en stund. For kynnerene gikk ikke over når jeg gikk rundt, og er mye kraftigere enn ved forrige fødsel. Det er sånn at jeg blir usikker om det er rier når det står på. Gikk og la meg etter en time, fikk sove til slutt. Så da så, da er det bare å vente til det faktisk skjer! Tror nok det er kroppen som er klar om ikke så veldig lenge. Har på følelsen at det ikke er mange dagene igjen, men kroppen kan jo lure meg.

 

Har aldri helt forstått forskjell på kynnere og maserier, så jeg lurer jo litt på om det er det jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat samme opplevelse i natt... Bare 2 dager til termin, og jeg er klar som et egg. Slimproppen gikk natt til i går. Hvis jeg har forstått det riktig er maserier samme som rier, men uten at de fører til åpning og at de stopper opp igjen? Føltes iallefall som begynnende rier jeg hadde.

 

Blir spennende å se hvor fort set går nå, men det er vel best å smøre seg med tolmodighet... Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at det var igang igår kveld....men nei da! Jeg er 2 dager over termin! Fikk noen vanvittige kynnere,som ikke ville slippe, samt vondt nedover i korsryggen. Slik holdt det på mer eller mindre i 4-5 timer. Men så gav det seg...

 

Lykke til til dere over her også ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn holdt jeg på med nr 3 jeg også, hver eneste natt på slutten! Gjett om det var en megadeilig følelse da jeg reiste meg fra do på morgenen og vannet fossa ut! Da visste jeg det var i gang! Gikk 8 dager over tida med lillebror. Er veldig spent på om det starter med vannavgang denne gangen også. Med mine to første gikk ikke vannet før fødselen var godt i gang.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er 3. gangs, og trodde fødselen skulle starte i natt. Men det har da roet seg ned nå:( snufs..er sååå lei....

Men kjenner at det er noe som murrer i magen enda, så det kan vel starte opp igjen. Da jeg skulle ha nr. 2, gikk jeg med småveer i mange timer før det endelig startet. Så håper det er det samme i gjære nå...Har term. den 17.mars. Så det kan jo skje no snart:)

Vi får tro vi blir ferdige snart, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...