Kasandre Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei igjen! Du såg litt på meg forrige veke og fikk opp et lite ja..skulle teste på fredag, men sprakk torsdag..typisk:) fikk då neg. test..men brystene mine fortsetter å bli større og eg har en litt rar følelse i kroppen.. ser du nåke meir no kanskje? eg er født 071284 sambo 230480 takk:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei.Får opp et mulig ja på deg.Når venter du mensen da?For og si en ting så fant jeg ikke ut at jeg var gravid selv denne gangen før det var gått nesten 12uker.Så ting er faktisk mulig.
Kasandre Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 tja, menses..eg veit faktisk ikkje..tok p-sprøyte i begynnelsen av nov.fordi vi ikkje skulle prøve heilt enda, men fant ut det kan ta lang tid å bli gravid, so eg tok ikkje ny.. og har spotta sidan januar..då begynte eg på minipiller for å stabilsere syklus(tok dei i 2 veker) og det hjalp ikkje, men no er spottingen borte vekk...rare greia..Syns bare det er veldig rart at brystene mine skal begynne å vokse plutselig og det at eg føler meg rar i kroppen.. korleis får du inn info egentlig? ka er det som gjer at du føler et ja på meg? trur faktisk du spådde grav. mars/april på meg engang for nåken mnd sia.. klem
Kasandre Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 koffor fant du det først ut i veke 12 forresten? rart kor kroppen kan lure oss;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Får inn div bilder og ei følelse.Hender jeg selv før vondt i rygg eller bekken eller blir kvalm.Når jeg ser på personer.Var ei som nektet på hun var gravid men jeg var 150%sikker på at hun var det.Ble så kvalm av å se på henne at jeg selv måtte spy.Overtalte henne til og teste og jammen meg fikk hun posetiv test du. Merkelige greier.Noen er letere og se på mens andre blir alt bare uklart. Hende jeg bruker pendel og tarot kort.Men er ikke helt stødig i kortene enda. Grunne til at jeg selv ikke fant det ut er for at jeg bløde den 15 aug som vanlig mensen,kom som ventet og alt slikt.Ventet mensen igjen den 17sept og når den ikke kom testet jeg meg og fikk posetiv. Så min termin er 29mai mens ul er 4 mai og for og ha termin 4 mai så betyr det at jeg skulle ha blitt gravid den 10aug.Noen som ikke stemmer helt.
Kasandre Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 ja, det er litt spesielt:) det var kanskje ikkje planlagt graviditet for din del no eller? Er som eg husker ikkje lenge sidan du fikk første:) ka slags følelse/bilde får du opp omkring meg då? veit ikkje kor lenge eg skal vente før eg tester igjen..har drømt tre ganger dei siste vekene at eg fikk pos. test, i natt drømte eg at eg tok hcg i blod heime og fikk pos. føler meg rett og slett rar.. og alle seie jo at det er vanskelig å bli gravid etter sprøyten, so eg er so klart litt forvirret..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Nei kan se at det var langt fra planlagt.Slett veldig med første mann,måtte ha hjelp til han.Men hadde kun ubskyttet seg ca den 4 sept(husker det godt pga at vi var i syden)og da var det tydlig viss gjordt.Har en aktiv sønn på 10mnd.Skulle ha starte på jobb i dag,men er sykemeldt. Litt vanskeligo g beskrive bildene,men får opp ei dame med en liten kul.Så jeg tror nok at du er gravid jeg altså.
Kasandre Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 gud so kjekt for deg at det gikk fort med nr 2 då, selvom det ikkje var heilt planlagt:) må være en lettelse å finne ut en klarer det sjølv uten hjelp:) får bare ta det med ro og nyte tida du:) går det bra med deg då sidan du er sykemeldt? bekkenløsning eller sånt? kor tid foreslår du at eg tester igjen då? lurte på å dra ned å kjøpe inn en test eller to..plagsomt å gå rundt i uvisshet..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Joda går bra,lavt blodtrykk og protein i urinen bare.Men jobber på småbarns avd i bhg og er bare ei mnd til jeg skal ut i perm.Så det går bra med meg for og si det slik ja. Prøv og holde ut til onsdagen da.Og test med cb da.
Kasandre Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 hehe, i drømmen i natt var det faktisk cb eg testa med og skulle nett til å spørre deg ka slags test som var best å bruke:) eg får prøve å sjå på onsdag då, sender deg pm eller skriver et innlegg når eg har testa;) må sei at du er kjekk å prate med, godt å få lufta tankene sine til en som har lyst å lytte og svare:) vi snakkast i løpet av veka og kos deg masse med magen:) håper alt går bra med deg, skal tenke på deg:) klem klem.
Kasandre Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2008 fikk negativ test idag gitt! ser du nåke meir på meg eller?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Det var synd?har du fått mensen da?
Kasandre Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2008 ingen mens nei..ser du nåke meir eller korleis e det med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå