nr. tre er på vei:) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er det noen spesiell som anbefales?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Her i huset byttes det på mellom A-creme og spenol. Jeg sverger egentlig veldig til spenol jeg. Er en veldig god fuktighetskrem uten tilsatt parfyme. Vet ikke om jeg bør nevne dette, men spenol brukes også til å smøre jurene hos dyr som melker =P Hindrer juret i å sprekke =) Jeg vil ikke sprekke, så jeg bruker spenol =D
*nina* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 jeg bruker en krem fra Vichy, som jeg faktisk syns fungerer:) Lukter godt gjør den også! http://www.vichy.no/NB-NO/htmlref/produits/AIV00001.html
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Bruker vanlig bodylotion fra H&M, veldig god Men smører ikke for å hindre strekkmerker, hvis det var det du tenkte på. Bare for å holde huden myk og glatt. Strekkmerker kom det nok av i første svangerskapet, så om jeg får et par eller ti nye denne gangen så spiller det ingen trille
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 jeg bruker spenol. Brukte det i forigje sv.skap også - fikk ikke strekkmerker da. Billig er det også - ca 8kr for en flaske i dagligvarebutikk!!
elliepellie Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg bruker Locobase om morgenen og Bodybutter fra Bodyshop til kvelden.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 jeg bruker ei olje fra lavera, melk og honning;) er mild og god og lukter kjempeherlig;o) bruker også a-creme men det er bare i ansiktet.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Har smurt magen min 1 dag jeg... ingen strekkmerker som har kommet enda heller :-)
Saltlakris Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Jeg bruker Weleda svangerskapsolje, kjøpes på helsekost
T.mor Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Jeg bruker:soin complet special vergetures* Stretch mark control fra Clarins paris...kjøpes på cubus, dn er svin dyr, men veldig bra:)
Sommerfulgen Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Brukte også Stretch mark control fra Clarins på nr 1, men når ukene gikk, så kom strekkmerkene allikevel ( Vet ikke om dere tar tran, men det fikk jeg høre med nr en at var veldig bra, og at den smører kroppen innenfra, som er viktig i forhold til strekkmerker. Om det er sant eller ei ? Ikke spør...spiste tran i første svangerskap også...men men. ..man glemmer strekkmerkene...de blir nesten borte etter en stund )
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 jeg bruker body butter:) vet ikke om det funker, men gir en herlig følelse.
Mayla;) Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Clarins Stretch Mark Control bruker jeg også... Den er superbra!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 spenol! klarer ikke sånne lukter på all slags body lotioner..brukte a-creme en stund også. tran skal være bra også, man får litt feitere hud av det. 2 uker til termin og ingen strekkmerker..ennå. Kan vel mest takke min mor og genene, men tror ikke det gjør noe å smøre seg heller
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 Strekkmerkene kan komme dagen før man føder, så selv om det er 14 dager til termin, så er du enda ikke sikker på at du har sluppet unna. Av og til behøver man ikke legge merke til strekkmerkene før magen har trekt seg sammen igjen heller..
*Willow* Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 Smører med Body Butter, akkurat nå går det i kokos. Strekkemerker har jeg en masser av uansett, men det skader jo ikke å smøre:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 Til det siste innlegget fra "anonym"..Hva var egentlig poenget med det du skrev???? Koselig og støttende kan det ikke kalles...Unnskyld meg men jeg får fnatt av sånne kommentarer....
Mojo med trollungen Skrevet 10. mars 2008 #22 Skrevet 10. mars 2008 Bruker en Alovera krem. ikke pgav strekkmerker for det har jeg ikke og regner med at jg ikke får, kun får å beholde fuktigheten veldig god
Krusemynthe Skrevet 10. mars 2008 #23 Skrevet 10. mars 2008 Jeg oppfattet det ikke slemt. Men jeg synes det er viktig at noen får fram at dyre kremer og all verdens triks ikke kan hindre strekkmerker. Det er hormonelt betinget og i høy grad arvelig. Så genene dine er det som gjør utslaget. Men hvs det er snakk om smøring for velvære så er jo dette en hyggelig tråd hvor man deler sin erfaring med hverandre. Og smøring skader jo ikke.... Kos dere med litt velvære jenter!
Junigull 08 + julispire Skrevet 10. mars 2008 #24 Skrevet 10. mars 2008 Vasker magen med peeling krem i dusjen, og smører med a-krem etterpå. Strekkmerkene kommer allikevel om de vil.. Krysser fingrene for at de ikke vil vise seg..
miobell Skrevet 10. mars 2008 #25 Skrevet 10. mars 2008 Bruker L'Occitane sin Mom&Baby balm hver kveld. Den er helt naturlig og kjempe god! På dagtid bruker jeg deres Shea body cream 25%. Evt. deres mandelolje. Nydelige produkter med rene naturlige dufter og mest mulig rene ingredienser. Tar omega 3 hver dag da jeg hører at dette skal smøre kroppen innvendig pluss er jo generelt bra :-) Og peeler magen med mild peeling innimellom ;-) Så får vi se da ...kanskje kommer strekkmerkene, kanskje slipper jeg unna ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå