Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er så møkk lei disse damene som skal dømme alt og alle hele tiden! Alt fra hva slags nick de bruker til navnene på ungene deres.. Kan ikke folk få lov til å bestemme det selv UTEN at noen skal legge seg borti alt? Greit å være uenige, men det er noe med at hvis en bare skal lire ut av seg drit så kan man like godt holde kjeft! De som har noe konstruktivt svarer jo faktisk vettu, og det må en tåle! Men denne drittslenginga spes til unge mødre (er ikke ung selv, men tar dem litt i forsvar) er så tåpelig!! Pass på deres egne saker før dere flyr på andre! Tolerer at ikke alle er som dere selv a jenter! Ingen er perfekte!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Enig. Det er noe som heter at man skal feie for egen dør. Tror det er mange som glemmer det, ev. har kastet kosten for lenge siden :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Mange her som aldri har eid en kost eller folkeskikk...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 HELT ENIG!! Er ikke for morro skjyld mannen min ber meg spørre ORAKLENE på dib når jeg lurer på noe ?!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hvis du er så møkk lei "bedrevitere".... Hvorfor skriver du da på Kranglesiden? Kanskje det skriver mere oppegående folk andre steder?
Tally Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Skal jeg legge det over på skravlesiden for deg, det er vel der dette innlegget hører hjemme?
Darth Vader Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 En som vet bedre enn deg hvordan du bør leve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå