trønderbærta :) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 noen som ha sluttet på p-plaster og blitt gravide?? tok det lang tid før det satt en spire?? vurderer og slutte med plastret. er så babysyk!!!!!!!!! sambo er ikke sikker på om han vil, men nå har vi vært sammen i 4,5 år og jeg synes det er på tide. han har to jenter på 9 fra et tidligere forhold og jeg har ingen. vil så gjerne ha min egen baby, med mitt blod!
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dytter litt for deg jeg. Har ingen erfaring selv. Skjønner godt at du ønsker egne barn.... men din sambo er kanskje redd for å få flere barn i tillfellet det blir slutt mellom dere?? Men, sånn kan man jo ikke tenke! Da ville det ikke blitt født mange barn her i verden! Ønsker deg lykke til, og håper dere kommer til enighet
Randis Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ble gravid med det samme etter jeg sluttet med p-plaster sist jeg brukte prevensjon. Mistet like etter, men p-plasteret er genialt slik at hormonene går raskt ut av kroppen når du tar det av. Lykke til
Chezka Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Slutta med plaster i august, og ble gravid i desember, 5.pp. Merket nok at det tok noen sykluser før kroppen var helt i lage igjen.
Liagora med 2 jenter Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Brukte p plaster i to år, og satt etter 7pp:o)
trønderbærta :) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 takk for svar damer. da er det bare og vente å se hva tiden viser!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå