♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 inn her å se om noen av de "gamle" er borte vekke, håper virkelig alle dere har en spire voksende i magen deres nå=) jeg har desverre ikke det, meeeen det blir prøverør etterhvert, så er rimelig letta, om man kan si det sånn....kommer nok til å snike her inne mer og mer, men måtte bare ha en pause=)
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hmmm. Nå husker ikke jeg heeelt sikkert nicket ditt. Men det kan være p.g.a. hjernesvinn He, he. Er selv i min 20. pp og lei! Har ikke vurdert prøverør enda....! Masse lykke til Stjerneøye
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 hihi men jeg husker ditt nick=) går inn i min 25. pp nå, var gyn som tok opp dette med prøverør, men kan jo hende det har noe med alder å gjøre? hihi er i mitt 31. år nå...
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Okei. Godt du husker meg, men så er jo jeg myyye eldre enn deg vet du. Hi, hi. Tror jeg kan erindre nicket ditt, når jeg tenker meg godt om. Kniiiirk.... Fy meg. Jeg var jo 33 år når jeg ble gravid med nr. 1. Hun satt jo på 4-5. pp'er, men denne nr. 2 vil ikke sitte gitt. Har jo ikke hatt noen sa/ma heldigvis! Men, min alder spiller heller nok inn! Er jo noen år eldre enn deg vet du! Nei, vi får krysse alt utenom bena og håpe det sitter en liten spire snart for oss begge!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 hihihi, småen her satt på ca 6. pp etter pilleslutt...men denne nei ikke sjanse...heller ikek hatt noen ma/sa heldigvis, meeeen likevel...blæh....jah *XXX* for at det sitter en spire i løpet av 08=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå