Guttemamman:-) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Gutten min er 21 mnd og elsker tommeltotten sin, men ser at ene fortanna hans begynner å bli litt skjev nå så vil minske bruken litt!Han tar den ut når jeg sier det men etter noen sekunder glemmer han seg og tommelen er på plass. Kan jeg kjøpe noe og smøre på så den smaker fælt eller noen som har noen andre tips??
uups123 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kjøpe noe ekkelt å ha på.. eller lokke med at han skal få noe når han er helt sluttet, men det er han kanskje litt liten til å forstå..
Guttemamman:-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Mener du at Go'negl er noe jeg får kjøpt?På apotek da eller?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 amputere tommelen :-) neida,seriøst,jeg har ingen gode råd å komme med.. kanskje gonegl er tingen??
**Frøken84** Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 det er sånn middel for folk som biter negler.. smaker driiiit.. hehe.. får det på apoteket, parfymeri, helsekost o.l
Himmel og hav Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 go'negl, eddik, plaster, tape, tape fast fingerbandasje,... jeg har prøvd dem alle, allikevel sluttet ikke gutten min å totte før han var 11 og fikk gom (sånn reguleringsdings). Totten smetter inn helt ubevisst hos litt garva tottesugere, og ofte så er de ikke klar over at de totter en gang. Min slutta på dagen, men totta i søvne og fikk en forferdelig tannstilling.
Guttemamman:-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 He he kan jo hende han kan trenge tommelen til noe fornuftig en gang også da sjø:-) Jeg får prøve å kjøpe sånn go'negl!!
Guttemamman:-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Virker som han totter mest av vane ja for når jeg ber ham ta den ut gjør han det men før vi aner det så detter den på plass igjen he he!!Håper jeg får avvent ham før han blir 11 ja...huff det må jo være litt pinlig for dem hvis kompiser ser det og sånn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå