<3 qleopatrice <3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Det er jo helt sykt! http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
*Super*Mamman* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Åiåi... Kan det være sant?? Kjønnsmoden som 4-5 åring??? Njaaaa..... skeptisk ja... Stakkars jente i så fall..
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Greit nok å være kjønnsmoden, men at noen har overgrepet seg på henne?????!!! Blir helt dårlig jeg:(
Sikkertforgammel Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Æsj, så ekkelt... Og stakkars jente da!!!! Sykt...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Det går bare ikke an..! Nei, det der tror jeg rett og slett ikke på. Hvis det der hadde vært sant, ville verden ha hørt om det selv om det er lenge siden. Står det noe om det der i Guiness Rekordbok? Hvis det er sant, så burde det jo stå der også... For det må jo absolutt være en verdensrekord ift tidlig kjønnsmodning og fødsel!
Pusur_mor Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Tror nok det er sant, ja. For ca 20 år siden leste jeg om en jente på 6 år som fikk en baby etter å ha blitt voldtatt av fetteren på 16. Hun fikk kjønnshår bare 7 mnd gammel og kom i puberteten som 3-åring. Tror også hun fikk en baby til som 9-åring. Hun var i fra slummen i sør-Amerika og vokste opp hos bestemora
snart mor til 3 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 om det er sant burde det ihvertfall IKKE IKKE IKKE stå i Guiness Rekordbok. Det er jo å oppfordre til misbruk og voldtekt! intet barn på 5 år bør bli gravide,og hvem enn som er ansvarlige burde sakte men sikkert bli kastrert,fått kappet av både det ene og det andre,før han sakte blir kappet av ene kroppsdelen etter den andre før han dør... ikke for å være ekkel altså..menne... ikke helvette!
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Sykt, men trolig sant.. Jeg kjenner ei som fikk mensen da hun var seks år!
Jelly Belly Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Det er faktisk fult mulig. I norge tar de blodprøver av babyer blandt annet for å oppdage hormon avvik. Jeg husker ikke helt hva dette syndromet heter, men man blir hvertfall kjønnsmoden veldig tidlig. Sønnen til ei venninde av meg har dette, og han må ta medisiner hver eneste dag for å utsette prossessen. Når han blir tenåring vil de trappe ned på medisinene slik at han gradvis opplever pubertet sånn som alle andre. Hadde de ikke gjort dette ville han fått kjønnshår, mannehender, kroppsbehåring og befruktningsdyktige sperm antagelig før fylte fem år. Hos jenter er hele prossessen langt mer avansert, og der er større konsekvenser for både det ene og det andre. Dette henger sammen med at hormonbalansen hos kvinner er mer omfattende grunnet mens, el og fruktbarhet.
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 fy faan va grusomt.... blir helt kvalm...
Bolla og lille rosin Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Mye mulig at det er sant, det skal ikke jeg uttale meg om.. Men håper alle vet at Wikipedia virkelig ikke er til å stole på?? Her kan ALLE gå inn og legge inn forklaringer til "leksikonet". Prøv å søke på et ord, så ser du hvor mange forskjellige forklaringer som kommer... Ikke ta alt det som står der for fast fisk, selv om sikkert mye av det stemmer:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 sant eller ikke, men herregud, hva er galt med foreldrene? sett det på spissen at noen skulle forgrepet seg på din datter da hun var 5 år, og blitt gravid! hadde du latt henne bære frem barnet?? herregud sier jeg bare!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Hvis du leser det som står der, så var ikke foreldrene klar over at det var graviditet før en mnd før keisersnittet ble utført. Er vel tvilsomt om noen ville latt et barn bære frem et barn i dag, forutsatt at man forstår at barnet er gravid. Hvem ville tro at et barn på fem år med voksende mage er gravid?? Det er jo så langt i fra en normal persons tankegang, at man ville først tro det er noe annet galt. Men i dag ville det jo sannsynligvis uasett blitt oppdaget relativt tidlig, vil jeg håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå