Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og rotfyllt en tann i dag, dvs har fjernet nerven nå. Skal tilbake om to uker og fullføre rotfyllingen, dvs legge inn en fylling. Dette er jo dyrt, så det jeg lurer på er om jeg kan vente i 4 uker før jeg kommer tilbake og fullfører. (Har bedre råd da). Kan jeg vente så lenge? eller bør jeg fullføre om to uker.

Noen som kan dette/har erfaring? Eller som er tannlege?

(Det er ikke mulig å betale med giro der).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått en midlertidig fylling på tannen da? Hvis du har det, kan det sikkert vente i to uker til. Du kan jo alltids ringe tannlegen din og spørre? Alle de tannlegene jeg har vært borti har vært veldig behjelpelige ift betaling og sånt. Selv om det ikke er mulig å betale med giro, kan det hende at det kan gå an å ordne med delbetaling allikevel? Det beste du kan gjøre er å ringe tannlegekontoret du har vært hos og snakke med noen der.

Skrevet

Hei. Jeg begynte med rotfylling i januar...........

Bytter midlertidig fylling med betennelsesdempende vatt , ca hver 6 uke. Tannlegen min vil ikke foreta selve rotfyllingen før etter fødsel. -Er nå i uke 34.

Nå har jeg et høyrisiko svangerskap , men det kan umulig være noe problem og vente i 4 uker......

Lykke til :-)

Skrevet

Å rotfylle skal egentlig ikke være noe problem når man går gravid. Og hvis du har en midlertidig fylling kan du gå med den i 2 måneder.

Skrevet

kan man gå med sånn midlertidig medisin inn i tannen lenge?

har rensket vekk roten og har nå et slikt middel inn i tanna med en midlertidig fylling oppå.

HilsenHI

Skrevet

tannlegen abefalte meg å vente til svangerskapet var over så lenge jeg ikke fikk vondt, jeg har midlertidlig fylling. dette kan du gå med ganske lenge hvis du har det;) man skal visst helst ikke rotfylle når man er gravid hvis man kan unngå det, men jeg har også gjort det altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...