Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå gir jeg meg ende over... De siste 3 dagene har jeg hatt litt brystbetennelse-vondt i brystene mine, men jeg har ikke egentlig brydd meg så innmari om det for det har liksom vært så utrolig usannsynlig. MEN når feberen gjorde sitt inntog i går kveld, tok jeg meg en varm dusj og masserte brystene slik jeg gjorde så alt for mange ganger tidligere når jeg ammet.. Og jammen har jeg fortsatt melk! Trodde vitterlig at det tok slutt på melken etter noen mnd uten å amme, men nå er det gått 6 mnd siden jeg pumpet/ammet sist, og det er fortsatt en god del melk... Kanskje jeg skal begynne igjen? He he..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 He he he du kan jo bli sånn surrogatammer......... ) Neida, uff håper du blir fort bra, brystbetennelse har jeg sluppet unna. Men har forstått at det er sikkelig vondt.... GOD BEDRING!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jag mista aldri melka mi jeg etter dritgreigutten...... men brystbetennelse... fy så vondt! God bedring!!!!!!!
Trollmora Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 God bedring med brystbetennelsen! Jeg fikk det en gang, to-tre år før jeg ble gravid, og det var skikkelig vondt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror det er ganske vanlig at man har melk leeeeenge etter ammestopp. Jeg har hatt det med alle mine. Nå er det halvannet år siden jeg sluttet å amme lille rosa, men jeg har melk ennå. Det som er lurt når man slutter er å være nøye på at det ikke forsteiner seg i ukene og månedene etter stoppen, for nettopp å unngå betennelser.....uff, det er ikke godt! Vet at homeopati er supereffektivt når man har fått betennelse. Har sett det med egne øyne. Høy feber og vanvittig vondt, inn med dose og etter få timer så roet det hele seg ned!! Man slipper penicillin etc:-) God bedring!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Brystbetennelse vet jeg alt om. Var innlagt på sykehus i tilsammen 4 uker etter fødselen pga akutt mastitt. Med intravenøs penicillin-kur og mange komplikasjoner rundt amming. Men jeg begynte på'n igjen med amminga, og fikk det tilbake. 3. runden på sykehuset ble det gitt meg så sterke medisiner at jeg ikke fikk lov å amme under behandlingen, og etter 14 dager uten å få suge på puppen ville ikke lilleM ha den lenger.. Noe som er forståelig. - Så jeg har ikke ammet siden, og det er rart å tenke på at jeg fortsatt har melk. Jeg som har savnet ammingen (etter alt jeg har gått gjennom) - ammingen ble jo aldri den kosen jeg hadde håpet på, så det er kanskje den illusjonen jeg savner. Men betennelsen er ikke ille, bare litt værkende. Jeg har massert godt og holder meg varm. Men jeg akter ikke å starte noen melkeproduksjon, så pumping utgår.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå