Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå gir jeg meg ende over... De siste 3 dagene har jeg hatt litt brystbetennelse-vondt i brystene mine, men jeg har ikke egentlig brydd meg så innmari om det for det har liksom vært så utrolig usannsynlig. MEN når feberen gjorde sitt inntog i går kveld, tok jeg meg en varm dusj og masserte brystene slik jeg gjorde så alt for mange ganger tidligere når jeg ammet.. Og jammen har jeg fortsatt melk! Trodde vitterlig at det tok slutt på melken etter noen mnd uten å amme, men nå er det gått 6 mnd siden jeg pumpet/ammet sist, og det er fortsatt en god del melk... Kanskje jeg skal begynne igjen? He he..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Lurer også på når det er helt tomt.....merker at det av og til er litt igjen her også, er jo ikke "mer" enn 3 mnd siden jeg sluttet men likevel....
Millapril Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Huff, tar det virkelig så lang tid før det forsvinner? Jeg sluttet for godt over en mnd siden og merker fortsatt at jeg har melk, men må vel bare smøre meg med tålmodighet før det forsvinner helt. hehe, synes jeg ser disse store babyene våre sine blikk hvis vi plutselig hadde tilbydt pupp igjen nå...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hmm, ja merkelig det der. Kroppen kjører sitt eget løp. Rart når man på en måte er innstilt på at man er ferdig med ammingen. Håper det gir seg snart da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå