Gå til innhold

Er det bare vi som har sykdom konstant???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg selv på 6. uka mi med forkjølelse,halsvondt og jo-jo feber.

Er så vannvittig lei hele greia.Ungene bytter på å være syke alle sammen.Sånn innimellom så har vi self hatt den "obligatoriske" spysyken......sukk.....noen som kan si at det snart er over???

Denne vinteren har jo vært værre enn det første barnehageåret til de to eldste......Leiiiiiiiiii....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, her går det i ett også. Og nå ble jeg skremt av innlegget ditt.. vi har nemlig første år i barnehagen og jeg trøster meg med at det aldri skal bli så ille senere....! :( Nå er det heldigvis snart påske og etter påske er det vår og når våren kommer blir alt så mye bedre. :)

Skrevet

Vi har det på samme måte. Her går sykdom i tur og orden. Når den ene er blitt frisk er det ny sykdom til ny person. Trøsten opp i det hele må jo være at jeg ikke er mamma-til-4:) Du må jo ha myyye mer sykdom enn meg.

Skrevet

her også!!! Helt sykt!!!! Ungene bytter på,jeg og sambo også!!!! lenge siden alle har vært frisk samtidig nå!!!!!

Er så lei!!!!!

Håper det tar slutt snart ja!

Skrevet

Kan trøste DEG igjen med at det er han på 2 år som tar til seg de fleste basiller her.Han går ikke i barnehagen,men får det meste alikevel....

Da får vi satse på at det aldri blir så ille som i år og håpe på at det bare kan bli bedre.

Ja til sol og sommer,og kald vinter neste vinter:)))

Skrevet

Vil tro at du har litt mer sjukdom med 4 unger enn oss med bare 1 ;o)

Skrevet

Med 4 stykker har jeg sikkert bedt om det:))))

Men det er alikevel godt å se/høre at det ikke bare er hos oss da:)

Skrevet

Hm, får håpe mini blir utsatt for de fleste basiller i år da og får bedre immunforsvar til neste år. Hadde tenkt på å prøve på en til til neste år en gang men tanken på å gå gravid oppi like mye sykdom som vi har hatt nå frister ikke noe særlig...

Sol og sommer kan bare komme, vinteren kan godt la vente på seg nå... :)

Skrevet

Aldri moro å gå gravid med mye sykdom,nei....

Tror imunnforsvaret mitt har sagt opp jeg nå...haha.....

Er vel litt at jeg har 4 unger som til stadighet er syke samtidig med meg som gjør at jeg aldri blir helt 100% tenker jeg.Jeg kan jo liksom ikke bare legge meg ned og hvile og være syk.

Men,men....får trøste meg med at når alle er friske så har jeg mye glede da...

Noen som ser lyset i tunnellen?hahaha......

SE!!!!Der er det..........:))))))

Skrevet

Vi har bare to, og her er det sykdom konstant. I dag er begge hjemme med forkjølelse og hoste, men er de såpass i morgen er det skole og barnehage igjen. Så krysser vi fingre for at det blir en stund til neste gang.

Her har vi hatt to omganger omgangssyke, skarlagensfeber, betennelse på tissen, 2 barnesykdommer, og de vanlige forkjølelsene med øyekatarr. Så nå venter vi på våren og bedre tider....

Skrevet

Hørtes skikkelig kos ut.NOT!

Ja,vi får prøve å se fremover mot lysere tider da.Uansett godt å se at det ikke bare er oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...