AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Vi drømmer om å tilbringe halvparten av året i Australia og andre halvparten her hjemme, i et par år. Snuppa er 8 mnd nå og mannen har sitt eget firma og jeg er sykepleier. Er det noen her som bor i utlandet nå? Hvordan har dere ordnet dere for å bo der dere bor? Vi har litt problemer med å finne ut av hvordan vi skal gjøre det med tanke på visum etc.. Vi er jo ikke akkurat rike så vi må finne en god løsning på den økonomiske biten... Kan dere fortelle litt om deres erfaringer..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hi hi, jeg vil ogsaa vaere i Australia naar det vinter i Norge :-D Men seriost, sjekk om du kanskje kan faa jobb der borte. Vi er i utlandet, men det er i Europa og arbeidsgiver ordnet alt av formaliteter for meg.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Vi har en del kontakter siden vi har studert der begge to, så jobb får jeg ganske sikkert, men det var dette visumet, da.. Ikke helt enkelt å få til..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Nei, Australia er jo ganske strenge paa det, jeg har en fetter som maatte flytte hjem pga problemer med det der. Men hvis arbeidsgiver "inviterer" da?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Ja, sant..det er jo det, da. Takk. Skal undersøke litt mer. Imens drømmer vi videre..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå