Gå til innhold

Hjelp... Skal på tur med jobben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Ungarn - blir borte i 4 døgn! Jeg er helt fra meg med tanke på å reise fra jenta mi som da akkurat har fylt 1 år. Jeg begynner å grine bare jeg tenker på det. Kan noen komme med noen trøstens ord, vær så snill..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjenner meg igjen. Var på seminar når gutten var litt over året. Amma enda, og var veldig engstelig på hvordan det ville gå. Men det gikk strålende!

Og det kommer det til å gå hos dere og. Nå er det din tur til å slappe litt av, kjøpe noe stæsj til velvære og ta tid til deg selv. Og plutselig er du hjemme igjen. Og jenta har kosa seg masse og blir så glad når mamma kommer igjen

God tur :-)

Skrevet

Tusen takk! Godt å høre at det gikk greit med deg. Jeg ammer ikke, men jeg kjenner jeg blir spist opp av dårlig samvittighet. Tenk om hun savner meg, begynner å gråte og rope etter mamma.. Huff, bare tanken på det får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg..

Skrevet

Vet du, jeg ble innlagt på sykehus i høst, da var gutten nesten 2 år. DA hadde han savnet mamma, da var han så stor at han kunne gi uttrykk for savnet. Men når han var ett, hadde han ikke nevnt meg med et ord.

Det går så fint, skal du se.

Skrevet

DEt går nok bra, selv om det føles ille nå! :) Det er bare 4 dager og selv om sikkert du syns det er mye verre enn gutten din, så overlever dere fint:)

Og så heldig du er som skal på tur til Ungarn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...