Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 så kommer vel tanta denne mnd også:-( kjennes iallefall slik ut.... husker ikke alt fra den tiden jeg gikk gravid sist (3 år siden) men kan symtomene være de samme på forventa mens og graviditet....??? håpe håpe:-) skal ha tanta til helga, har virkelig stått på denne mnd for å få til ei spire, det må jo skje snart!!!! er så vanskelig å ikke tenke på det;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Da jeg ble gravid var jeg helt sikker på at jeg kom til å få mensen. Jeg hadde så vondt i magen og ryggen at jeg trodde jeg skulle bli gal! Verre mensensmerter er det lenge siden jeg har hatt... Så la jeg merke til at brystene mine endret seg litt og håpet steg. Helga kom og jeg var nesten sengeliggende pga mensmurringer. Men mensen kom aldri og på søndag ettermiddag tok jeg en test - POSITIV!!! Herregud, jeg hadde blitt gravid =) =) =) Så svaret på spørsmålet ditt er ja =) Symptomene kan være de samme som ved forventet mens. Lykke til! Skal krysse fingrene for deg/dere =) Hold oss oppdatert da =)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Prøv heller å IKKE prøv alt for å bli gravid... Da skjer det ofte fortere... Vi prøvde i 1 år vi, uten å lykkes. TR kom HVER ENESTE mnd!!! Så da det nærmet seg 1 år med prøving, bestilte jeg time til legen, slik at de kunne prøve å finne ut hva som var galt... Vi hadde litt sex nå og da i mellomtiden, men prøvde ikke iherdig, siden jeg alikevel skulle bli sjekket om 1 mnd... 3 uker før jeg skulle inn, ble jeg gravid...
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Masse lykke til forresten! Håper ikke TR kommer!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 skikkeli oppmuntrende å høre:o) går å krysser fingrene;0) takk for oppmuntrende ord:o)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 nå begynner jeg virkelig å lure her.... er skikkelig lettanntennelig for tiden, tåler ingenting å er såååå trøtt. hvis jeg ikke husker helt feil var det slik med første mann og, de første ukene.... ¤krysse fingrene¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå