Gå til innhold

Hvem henter/leverer i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får ikke kabalen til å gå opp....

Hvem henter og leverer barna i barnehagen hos dere?

Bor eller jobber dere i nærheten av barnehagen?

Er det mulig å få f.eks bare mor til å levere og hente - samtidig som hun jobber fulltid? Er det noen som klarer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber deltid, og mannen har 100%jobb med endel overtid.

De dagene jeg kan hente i bhg (når jeg ikke jobber akkurat når bhg stenger), så leverer han, da henter jeg. Og motsatt.. Vi både bor og jobber i nærheten av bhg..

Skrevet

Her er det oftest jeg som gjør begge deler, pga jobben hans... Det er fullt mulig ja, jeg leverer i bhagen kl 0720 ca, er på jobb til kl 0800, slutter på jobben kl 1600 og er i bhagen til 16.30 ca...

Skrevet

Jeg både leverer og henter i barnehagen hver dag.

Vi bor i nærheten av barnehagen og jeg jobber nærmest.

Grunnen til at mannen ikke leverer eller henter er at han tar kollektiv til/fra jobb og da går den før bhg åpner og kommer like før stengetid.

Skrevet

Her er det bare jeg som leverer og henter.

Pappa'n drar tidlig på jobb,og kommer hjem etter barnehagen stenger.

Foreløbig er jeg hjemme med lillebror,men alt kommer til meg da han begynner i barnehagen også.

Jeg fundrer litt på hvordan jeg skal gjøre det selv etterhvert.

Noen dagen kan jeg hente dem selv,men ikke alltid,men er da avhengig av att noen andre henter dem.

Kanskje jobben min er snill og lar meg slutte en time tidligere,da rekker jeg akkurat å hente dem før barnehagen stenger..

Har i tankene å bytte jobb også,selvom jeg egentlig ikke vil..trives så godt der.

Har akkurat gått opp en del i lønn også,så er fonøyd sånn sett også ;)

Men familien først.

Skrevet

Problemet mitt er at jobben er over 1t unna. Og mannen har en reisejobb. Ser ut til at vi må bytte jobb ja:)

For nå andre klarer det så bør jo vi også klare det:)

Takk for svar!

Skrevet

Her henter og leverer far.

Han jobber ca 15 min med bil unna barnehagen. Barna blir levert ca 0730 og hentet ca 1645. Jeg har godt over timen en vei i reisetid. Han drar tilbake til jobb når jeg har kommet hjem, hvis han må det. Han hadde lang vei før og byttet jobb for å få familiekabalen til å gå opp.

Jeg bytter jobb nå, da den lange reiseveien er uholdbart i lengden. Jeg får da 15-20 min reisevei med bil en vei og meget flexibel arbeidstid, så da er det nok jeg som i hoved sak henter og leverer, selv om vi kommer til å bytte litt på det. Planen er da at barna blir levert 0745- 0815 og hentet ca 1530.

Skrevet

Jeg jobber 4 dagers-uke, han 5 dager. De dagene jeg jobber er det en av oss som leverer og en som henter. Dette bytter vi på alt etter hvordan våre arbeidsdager ser ut. Vi pendler begge, men har også fleksitid og det er et must for oss som pendler. Hvis jeg hadde hatt rigid arbeidstid fra 8-16, hedde jeg ikke kunnet levere.

Vi bor nært barnehagen, men pendler altså til jobb. Hadde jeg fått jobb her i nærheten kunne jeg hatt full stilling og levert og hentet hver dag :) Men jeg synes det er en fordel for alle at vi bytter på å hente/levere.

Skrevet

Nå er det jeg som leverer og henter i bhg - da jeg er hjemme i permisjon med minsten.

Skrevet

Mannen leverer og jeg henter stort sett til vanlig. Hvis jeg leverer henter han. Han flexer, mens jeg er student. Når jeg begynner å jobbe blir det samme greia.

Akkurat nå leverer og henter den som har perm den dagen. =)

Skrevet

Mannen jobber forresten et stykke unna, nesten en times reisevei. Høgskolen ligger 30-40 minutter unna med kollektivtransport, men fungerer greit uansett.

Skrevet

jeg leverer og han leverer :)))

Skrevet

foreløpig så er de sambo som leverer og henter selv om jeg har permisjon med den minste :)

senere blir det delt tenker jeg at jeg leverer og sambo henter :)

Skrevet

vi jobber begge 100%.

når jeg leverer henter pappa`n og når pappa`n leverer er det jeg som henter..... pappan jobber 15 min fra bhg, og jeg jobber 30 min unna. jeg leverer mellom 8-9, og pappan henter mellom 1515-1545. han leverer 0800 og jeg henter 1515. så lillemann får ikke veldig lange dager i bhg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...