Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om en "billig" tannlege i Trondheim?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 he he he antagelig ikke, men hadde ett ørlite håp om at det kanskje var en som var billigere enn de andre ! Får vell bare bite i det sure eple å bestille time en eller annen plass
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Kommer an på hva du skal gjøre, men det kan lønne seg å ringe litt rundt å høre om ulike priser...det kan være stor forskjell! Noen har forøvrig også studentrabatt på en 10-15 prosent om du tilfeldigvis er det også
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er desverre ikke det, men får 10 % en plass pga medlemskap. Har ikke vondt, men trenger vell en sjekk. Ringe runde ja, synes sånt er litt pinlig. Men gjør jo det på alt anna så hvorfor ikke
Mamman til AM&JS Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Æsj..tannleger er ikke koselige "dyr" hehe. Liker ikke å dra dit..men det er vel fordi jeg drøyer og drøyer..slik at det alltid blir mye å gjøre-..( SKal selv dit igjen i dag..blæææ!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Ja ÆSJ, ikke nok med at mann skal pines og plages, men man må betale dyrt for det oppå det hele :/ Har vært en gang siden 1997 ..... grøss .... men nå skal jeg !!!
mayaya Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Prisene varierer ikke så mye, men tannlegene varierer masse!! Min soleklare favoritt er på Trondheim Tannhelsesenter! Er vel ikke lov til å legge ut navn her, men sjekk ut sidene deres! Mann som begynner på G... hehehe
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 DU ! Jeg var nettopp inne på sidene demmes. Fikk bra inntrykk, prisliste og greier. Da er den saken klar. *manner seg opp for å ringe* GGG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå