mmdt Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Naa har jeg blodd i fem dager men har enda ikke mista... noen som har oppevd det samme? Er drit redd og kjempe lei av aa vente paa at noe skal skje. Noen som har noen tips om hvordan man skal oppfore seg naar man blor og har smerter nederst i livmorhalsen? Legen paa sykehuset sa at eg skulle oppfore meg som normalt men jeg finner det litt vanskelig aa tro at man ikke skal hvile men fortsette som vanelig. Skal ta en HCG prove i dag, er det noen som vet hvor mange dager man maa vente for man tar den neste??? Hilsen en som er bekymret og lei av aa ikke vite.
Tjorven1 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Håper det går bra med deg. Som du sikkert har lest, mange blør i svangerskapet og for helt perfekte barn, håper du er en av de! Det tar 1-2 dager før HCG prøvene kommer, så må du sikkert ta en ny etter 2 dager, altså i morgen, for å se om den stiger eller synker. Jeg hadde HCG på 40 bare to dager etter en SA når jeg var 5+6, da skulle den ligget på godt over 2000, jeg forsto da at jeg hadde hatt en SA. to dager etter var den på 7 - normalt ligger den på rundt 4 tror jeg om man ikke er gravid. Bestevenninnen min blødde under begge svangerskapene sine, det to så på henne at hun ble sykemeldig en uke begge gangene og tok det helt med ro. Selv syntes jeg det var helt jævlig å ikke vite - jeg føler med deg - lykke til! Men hvordan gikk det i går?
mmdt Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2008 Tror at jeg hadde en SA i gaar, men har smerter og blor fortsatt.Tok en HCG test i gaar, men faar ikke vite noe for paa torsdag naar jeg skal til UL paa sykehuset. Har vel egentlig akseptert at dette ikke blir noe av. Veldig trist og fortvila, hadde gledet meg veldig siden jeg allerede har en liten jente fra for og har hatt 5pp for det satt denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå