snart mor til 3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=514082 av og til er det lov å håpe at ting man leser ikke stemmer....
TussiLussi Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Dette var vel ikke så ille..... Valgte farge med omhu til barnerommet - uten påvirkning fra Tommer`n men.... Vasker hender både titt og ofte og har ikke store potteplanter på barnerommene og tv`n står på døgnet rundt med lyd...... hehe.....
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, morsomt..! Også ikke mindre enn SEKS livvakter for å passe på dem!
snart mor til 3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 du ber også gjester om å sprite hendern før de får si hei til ungene??hehe.. herregud jeg ville fått fnatt selv om det skulle spilles klassisk musikk DØGNET RUNDT der jeg var..hehe... hva er det med disse kjendisene når de blir foreldre??hehe...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Stakars dame, sier nå jeg. Hun har jo tydeligvis problemer dersom det der er sant..! "Steril sone"..? Er det rart barn i dag utvikler allergi, astma og sånt? Men.. Hun får styre på så godt hun kan. Hun vil jo bare det beste for barna sine. Men jeg synes nå at hun går litt vel langt da...
Supertea Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Kan jo forstå henne på en måte... Virker ikke som om hun har hatt så lett for å bli gravid, og hun er jo ikke så ung lenger så det er ikke sikkert hun får flere barn. Dessuten er hun steinrik og har ressurser til å være så hysterisk hun bare gidder. Men akkurat det med klassisk musikk hele døgnet synes jeg høres litt drøyt ut. Skulle da tro barna trenger stillhet innimellom også. Får håpe det ikke er sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå