Gå til innhold

Termin i dag og helt utslitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

både phykisk og fysisk.. Jeg sliter sånn med bekkenet mitt, har konstant vondt og nettene er helt j...... Har en stilling jeg kan sove litt i men så verker det sånn at jeg ikke får sove.. Vet at så lenge det ikke er fare for barn setter de ikke i gang fødselen, men hva når mor er fullstendig utslitt????? Skal jo igjennom en fødsel og de koster en del krefter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i gjengen, er drittllei...

Er det du som har bursdag idag?

Skrevet

nei ikke bursdag i dag.. og ikke lei sånn men utslitt

Skrevet

jeg sliter også me ryggen og sliter med å sove. har fire dager til termin så gjør det jeg kan for å få gnag på sakene .

De starter deg ikke før de mener det er nødvendig men du kan jo syte litt til legen å høre hva dem sier det er jo en tøff påkjennelse å føde.

lykke til er jo uansett ikke lenge til nå:)

Skrevet

har fått time hos legen i morgen, men ifølge kontordamen vil de ikke ta i mot meg hos kk før det har gått 14 dager... vist jeg må gå 14 dager til kommer jeg ikke til å klare en fødsel.. hvorfor er det så problem å sette noen i gang...???

Skrevet

jeg har 11 dager igjen til termin og føler det samme.. + at hele forrige uke hadde jeg influensa, så inatt våkna jeg av at brystet snørte seg sammen og jeg hoster til jeg brekker meg og har driiiit vondt i halsen og brystet... :( syntes temmelig synd på meg selv inatt..

Skrevet

jeg har det akurat på samme måtte her, får ikke sove ,vondt alle veier og alt det der.

+at jeg har en litten på 3 år som jeg må ta meg av,så det er ikke lett. jeg er nå 4 dager over tid og har nett vært hos legen.

det eneste hun sa var at jeg måtte ha lykke til og smøre meg med tolmodighet. ja det er jo lett nå ja. grrrrrrrrrrrrrrrrr

får ikke komme in på kk før den 18 da er jeg 14 dager over. kult hva?e det mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...