På vei igjen <3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hvor har dere kjøpt den, hvor mye kostet den, og er dere fornøyd? Jeg må begynne å trene pilates etter mange tips fra legen min.. Bør vel kanskje begynne å ta henne alvorlig nå da.. Si opp jobben skal jeg visst også gjøre... hmmm...
Mille** Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Haha....min pilatesfilm er så gammel at det er en vhs! Kjøpte den på tv-shop og er veldig fornøyd. Hva den kostet da er urelevant, er så lenge siden som sagt. ;o)
På vei igjen <3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg dytter jeg... Prøvde å bestille fra bokkilden.no, men da må jeg betale med kredittkort, og det vil jeg ikke. Ikke skjønner jeg det heller, for om jeg prøver å bestille en bok til nøyaktig samme pris, så får jeg faktura....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg kjøpte en som heter "Pilates-metoden for dummies", tross alt aner jeg ikke hva det går ut på, he he. Den var kjempebillig da,59 kr på smart-club så ikke det store tapet om det bare er tøys, for jeg har ikke prøvd den ennå.....
Leona* Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror de selger pilates-dvd på noen helsekostbutikker
Lykkekløver Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Jeg handla min på nettet. Synes den var fin og forklarende for en nybegynner for meg. Tror det er tre ulike programmer på den, en for nybegynnere og to andre for mer trenede. Også er det en instruksjon der de går gjennom øvelsene så du skal lære å gjøre de riktig. Anbefaler den. 199 kr kosta den. Kjøpte den her: http://www.pilatesroom.no/
**Min nydelige Milla** Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har den som Lykkekløver har. Pilatesroom, med tre forskjellige nivåer. Nybegynner Trenet Power pilates Syns den er kjempe bra, og de er flinke til å forklare stillingene også.. Pilatesroom er pilatessenter i Osloområdet tror jeg, og er greit at DVD er norsk også
~sjiraff~ Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Du kan da vel betale med vanlig VISA kort på bokilden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå