happybirthday Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 1.påskedag, og da har vi gjemt det for ungene. På forhånd er visse forutsetninger satt, da, som f.eks at det ikke er gjemt på soverommene (vil ikke at ungene skal herje overalt), kun på stua, gangen og kjøkkenet. Har på forhånd også skrevet navn på dem, slik at hvis det er en av ungene som finner noen andre sitt egg, så skal de ikke si noe, men lete videre. Hvor vanskelig de er gjemt, kommer an på alder da. Og trenger de litt hjelp, leker vi tampen brenner. Hadde det slik selv da vi var små, og har overført denne tradisjonen videre.
MissAntrop Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, nei, ikke enda, men jeg tenkte å være forberedt når det kommer
Dailis Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Vi gjør det på tilsvarende måte bare på ettermiddagen påskeaften. Godterier på morgenen gir kvalme:S
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Her er det litt forkjellig, alt etter hvor vi er. Noen ganger er vi på besøk fra palmehelga til påskeaften, og da får de egg skjærtorsdag sammen med de vi er med. Ellers er det stort sett påskeaften de får det på (men sniker litt før...)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Mulig at vi endrer til påskeaften slik at de får det som lørdagsgodt etterhvert, siden det er litt mer praktisk enn sønda morgen:) Men den jakta søndag morgen var alltid så koselig:)
Mamma2OO5 Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 jeg er oppvokst med påskeaften, så det blir tradisjonen her også)
celodi Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er oppvokst med 1.påskedag,og sambo på påskeaften.. Så ungene får påskeaften.da ligger det under senga deres når de våkner=) Så koser de seg!! Og har godis til påska er over=)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. mars 2008 #20 Skrevet 10. mars 2008 Påskeaften på kvelden(må vel ordne til meg selv!). Lille blir vel å åpne det på dagen mens mini sover =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå