Gå til innhold

ENDELIG var dagen kommet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg på jobb og venter på at klokka skal nærme seg 09.00. Skal på sykehuset å ha ultralyd kl. 0930 i dag!!!!!!! Som jeg gleder meg. Tror jeg har sovet 3 timer i natt, men sånn er det når man er spent.

Ønsk meg lykke til da jenter så får dere referat fra meg etterpå!

Hilsen spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så morro!!!! skjønner godt du ikke får sove, samme med meg med begge min to!! hehe... en utrolig opplevelse!! du må si åssen det gikk ja! venter i spenning!!:) må ha lykke til!! :D

Skrevet

Tuuusen takk! Jeg svarer så fort jeg er tilbake:-)

:-) :-) :-) :-)

Skrevet

Spennende!!! Lykke til med møtet med den herlige magebeboer

Skrevet

lykke til!! :-D

heh..er fantastisk å dra på ultralyd ;)

Skrevet

Ååh, herlig! Lykke masse til :-D

Håper du kommer hit og sladrer litt etterpå, alltid moro å høre om UL :-)

Skrevet

Hei alle jenter!!!

Da var ultralyden unnagjort og jeg føler meg som verdens lykkeligste person akkurat nå!

Vi ventet på Ahus og til slutt ropte hun opp navnet mitt. Jeg og kjærsten min var sååå spente og når jeg la meg på benken slo nok hjertet mitt litt ekstra fort. Sovet dårlig i natt, men jeg hadde jo absolutt ingenting å være redd for. Så fort jordmor satte ul på magen min ropte jeg ut: "Det er en GUTT"!!!!! Han lå og spriket så jeg kunen jo ikke unngå å ikke se det...hehe...(Ikke sjenert han gutten nei,..*smiler*)Jordmor utbrøt..."jeg tror sannelig du har rett".og jeg ble overrøst med kyss på panna mi av min nydelige sambo.

Vi er så lykkelige da vi fikk vite at alt stod bra til med lillegutt. Ryggraden så virkelig ut som ett nydelig perlekjede og han hadde alle flotte hjertekamrene på plass. I følge jordmor har jeg termin 12. august (jeg hadde beregnet 11. august) så det var neimen meg ikke dårlig:-)

Vel det var min lille historie. Akkurat nå er det vanskelig å ha hodet på rett plass...nemlig jobben, for jeg svever på en vidunderlig sky!!!!!!! Dette er det herligste jeg noensinne har opplevd!!!!!!!!

Klem fra Camilla

Skrevet

Gratulerer!! Noe så flott!!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten i magen :) Jeg skal på ultralyd om 2dager, så jeg kjenner godt igjen spenningen din. Masse lykke til videre!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja ultralyd er virkelig noe supert :-)

Gratulerer med gutten i magen!

Skrevet

Oi så morsomt! Gratulerer og lykke til videre med både deg og den lille gyttebabyen, nå kan du vel begynne å tenke litt på guttenavn?

Skrevet

Tusen takk alle sammen for koselige innlegg. Jeg har lagt ut alle ultralydbildene fra i dag på siden min så bare å titte på nurket mitt:-)

Nå kan vi endelig begynne å tenke på guttenavn. Har liksom ikke tenkt så mye på det enda da det er så mye å velge mellom før man visste kjønnet. Tar veldig gjerne i mot tips...hehe:-)

Noen som har termin 12. august og skal føde på Ahus?

Lykke til alle sammen!!!!! Vi er heldige som har muligheten til å bære noe så flott:-)

Klem fra meg

Skrevet

så morro å høre!! GRATULERER SÅ MYE!!!er så godt å få vite at alt er bra å at ungen er frisk!! kan en lissom bare glede seg, å for min del blir selve svangerskapet bare 1000 ganger mer virkelig!! har en gutt selv å venter en jente 6.august!! svever i skyene ennå etter ul i sist uke! :D

forslag til guttenavn: Daniel!! er det fineste guttenavnet jeg vet(heter gutten min):D å jenta mi skal hete Julie!!:D ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, nå kan vi bare glede oss!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...