Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hjelp......! Etter 1,5 år med prøving, lapraskopi i januar, IVF-søknad sendt førr en uke siden, sitter jeg her dagen etter IKM med 3 positive graviditetstester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og vi klarte det helt på egen hånd...!!!!!!!!!!!!!! Tårene triller bare her jeg sitter..... Helt syk følelse!! Jeg sitter å kikker nedpå magen min med jevne mellomrom og skjønner ikke at det går an at det er noe som skjer der inne nå! ENDELIG! Jeg har hele denne tiden sett for meg hvordan jeg kom til å reagere den dagen det forhåpentligvis skulle bli vår tur.. Og den var noe langt annet enn det jeg trodde Hverken jeg eller den vordende pappa nektet å tro på testen i går!!! Vi satt bare å sa at "ja, særlig..." Helt merkelig oppførsel på oss begge. Da test nr to viste det samme, begynte vi å ane at her var det ikke bare en test som hadde klikka. Å herremin for en rar følelse!!!! Jeg hadde en ekstra billigtest igjen, som jeg svidde av i morrest! I fjor gikk jeg på 4 pergotime-kurer, uten resultat, og har ikke rørt en pergokur siden i fjor sommer! Tenk at det skulle vise seg at det klaffet helt uten! Jeg har lært så utrolig mye her inne på BIM, og det er virkelig bra å kjenne at man er flere som sliter med det samme. Da føler man seg ikke så alene her i denne verden. Det er en enorm støtte i dere jenter!!! Tusen tusen takk for det!!! Nå håper jeg lille spire bare klorer seg godt fast, sender babystøv til dere alle og satser på at denne våren blir det skikkelig babyboom inne på BIM! ****************************************************************støv********************************************************støv************************************ Stor klem fra
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 Forresten er det noen av dere som er flinke på sånn utregning av hvor lang man er på vei? Terminkalkulatoren her inne sier jeg har termin i november, men hvordan regner man man hvor mange uker man er på vei når man har litt lang syklus? Første dag mens i min forrige mens var 5. februar, EL kom ikke før 24. februar (på dag 20 i syklusen), og IKM var i går, 9. mars. Hvor mange uker er jeg nå i svangerskapsuke da, og hvor mange uker er fosteret?
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kom til at du var i uke 4+1. Du hadde en syklus på 33 dager. Med termin 19/11, gratulerer med den voksende magen.
*novemberbebbis* Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 GRATULERER sååååå masse! Det er veldig koselig å lese at de som har prøvd lenge får det til helt uten hjelp! Håper virkelig at spiren din sitter! Det må virke uvirkelig for dere, det kan jeg virkelig tenke meg! Jeg er ikke noe god på å regne på sånt jeg, men leste i en bok i går at man kan regne termin slik iallfall: Siste menstrasjons første blødningsdag + 7 dager minus 3 mnd! Virket jo litt rotete da, men.. Hos meg ble det termin 13 november når jeg regnet slik. LYKKE TIL! Så sees vi sikkert på 1 tri=) Jeg testet positivt på selveste kvinnedagen;)
*novemberbebbis* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 OBS, så nå at man skal regne slik om man har hatt syklus på 28 dager! Så da kan jo ikke du regne slik. Men ser du har fått et fint svar på det
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer såååå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
lykkelig-mamma Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Så morsomt:) Jeg har etter egen utregning termin 16 november:)
Gokkel 15pp Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Åhhh gratulerer så masse. Da er det håp for oss ander også da. Selv har vi vært prøvere i ett år. Gratulere ijgen.
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk skal dere ha!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 åååååhhhh... nå ble jeg veldig glad på deres vegne! Så utrolig moro! Det er så godt å lese om sånne hendelser:o) Det sprer håp og glede... Jeg ønsker dere masse lykke til med svangerskapet, og håper spiren klorer seg fast! Gratulerer så mye:o)))
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 For det første! Gratulerer så masse. Kjempeflott! La oss håpe spiren din klorer seg godt fast. Masse lykke til Du er nå 4 uker og 1 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 24. februar 2008 Hjertet begynner å slå: 20. mars 2008 Embryoet beveger seg: 13. april 2008 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 20. april 2008 Alle indre organer er ferdig formet: 20. april 2008 Risikoen for spontanabort avtar: 4. mai 2008 Kvalmen avtar for de fleste: 11. mai 2008 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. mai 2008 Fosteret svelger og tisser: 1. juni 2008 Tid for ultralyd: 8. juni 2008 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 15. juni 2008 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 29. juni 2008 Fosteret begynner å høre: 20. juli 2008 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 17. august 2008 Mange fostre legger seg med hodet ned: 21. september 2008 Svangerskapspermisjonen begynner: 28. oktober 2008 Antatt termindato: 18. novmeber 2008 Klem
*MinniMus* Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Gratulere med spiren :-) Dotten: Hvor har du hentet den infoen som du har skrevet her? kunne vært morsomt å prøvd selv.
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 www.babyverden.no Terminkalkulatoren der. Finner den litt til høyre på forsiden!
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. mars 2008 Åh tusen takk dere! Og Dotten, fantastisk med den oversikten! Jeg fryser på ryggen her jeg sitter å leser den!!! :-D Stor klem
oss2=3,snart 4 Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 Dette er vel fortjent!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!
Juicy med spirer! Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer kjempemasse!!! Så utrolig gøy når det klaffer for deg som har prøvd så lenge!! ;) Kos deg med den voksende magen
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer såååå mye! det fortjener du virkelig!!! )))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå