kaalrot Høygravid!:) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er helt tom for ideer..!! noen som har gode tips å komme med? skal ikke være en veldig dyr gave da vi egentlig ikke skulle kjøpe gave til hverandre i år... men er jo koslig å få en oppmerksomhet på dagen:) Håper noen kan hjelpe meg:)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kaster meg med på denne jeg, hvis det er greit!? Har samme problemet... Huff, det er ikke lett nei.........
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Samboeren min har bursdag nå i mars. Jeg har et utrolig flott bilde av han (i uniform), som jeg har gitt til en som er suuuperflink til å tegne. Så han skal tegne et A3 ark med blyant som blir identisk av bildet jeg sendte. Skal kjøpe en fin ramme å ramme det inn. Da tror jeg han blir glad. Ellers har jeg tidligere (noe som trenger lang planlegging) filmet meg og sønnen vår en del i en lenger periode. Så redigerte jeg videoen, la til fine tekster og våres favorittmelodier (samboer var seff med på noe av filmen), og WIPS, så ble det en fantastisk rørende og fin DVD han fikk av meg og sønnen:-) ..eller lag et skrytealbum til han. Det er fordel for oss å lage slike ting, siden han er mye ute på sjøen. Jeg har også bestilt en del produkter fra www.yourdsign.no/foroknudsen/eurofoto osv.. Kreative og originale gaver:-) Håper dere ble fornøyd med idéene mine:-)
januarsurprise Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 - ta han med ut å spise - gavekort på biltema - et klesplagg han ønsker seg - musikk - mp3-spiller, hvis ikke han har - kaffeavtalen på Statoil el liknende - sexy undertøy til deg - kinotur m cafébesøk etterpå sammen med deg - natt på hotell dere to - oljemassasje utført av deg nå kommer jeg ikke på mer i farta...
*Super*Mamman* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Digital fotoramme. Kjempefin gave! Kan dere ha bilder av dere sammen inni, og bilder av bebien/barna:) Kjempedekorativ og stilig! Se bla på pixmania.com
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Samboeren min ønsker seg tursett med øks og sag han. Kjempegreit ønske egentlig. Han viste meg en annonse i "Jakt og Fiske" (et blad) tror jeg det var, hvor det kostet 300 eller 400 kroner. Det er jo ikke så dyrt? Ellers har jeg vurdert å kjøpe noen deler til en gammel bil han har. Han har en gammel militær Volvo Felt som trenger noen nye deler. Kanskje jeg kjøper to gamle bårer som han kan ha bak i bilen og som vi kan bruke til å ligge på når vi er på turer/treff. Jeg har heldigvis noen måneder igjen på å finne ut hva jeg skal kjøpe til han da. Han har bursdag i slutten av juli, men jeg vil gjerne ha det ordnet før det.. Har termin 24.juni, så det kan jo være greit å ha ordnet med gaven hans før det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå