Gå til innhold

liste over de som er forbi termindato og ikke har født enda


fru.ktbar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har termin i dag , men virker ikke som han har tenkt aa komme. Men som ett av mine andre barn sa "han er bare litt forsinket" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 8 mars, og har fortsatt ikke født! Så herlig kommentar "han er bare litt forsinket", koblizki:) Det er i så fall lillegutt her også;)

 

*fødestøv til marsmammaer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant.

Mye hyggeligere enn aa gaa over tiden.

Men det blir vel vaar tid snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også på å få komme i gang! Hadde termin torsdag 6. mars.

Er ganske utålmodig nå og merker det går utover humøret, hehe, godt å få sendt sambo ut en tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over terminen, skal på kontroll i morgen, håper de finner ut noe.... Jeg tror ikke det blir noe baby på meg lengre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dager over termin, hadde termin 4.mars! Skal til kontroll til jordmoren i morgen, og skjer det ikke noe innen fredag skal jeg på overtidskontroll på sykehuset.

Formen er bare fin, og jeg har heldigvis rukket å gjøre masse mens jeg venter..Som å overta nybygd hus og flyttet inn der!:) Var ganske spent på hvordan det ville bli, men siden babyen lar vente på seg, så rakk vi jammen å komme oss inn og flyttet ferdig før den kommer. I kveld skal vi montere opp barnesengen!:)

Så kan den lille bare komme når den vil!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 29.feb, så er 10 dager over. Holder på å bli gal. Kan ikke gå mer enn et par skritt om gangen pga sterke smerter nede i magen. Nå MÅ den komme ut snart.

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei har termin i morgen men regner ikke med at det blir noe baby på en stund enda.....gikk 15 dager over med forrige så tenker at jeg kommer til å høre til her i denne kategorien....OVERTID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Hadde termin den 8 men enda ikke noe tegn til at gutten vår vil ut... :(

Skal på kontroll på torsdag så da får vi se hva de sier... ... *Huff*

Er såååååååå leeeeeeeeei...!!!

 

God klem til alle som venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 4. mars, er nå 8 dager på overtid..Blir satt i gang på fredag om noe ikke skjer til da.

Er i fin form, så klager ikke! Men skal bli hærlig å få babyen i armene sine snart ja...:D

Har hatt noen netter med sammentrekninger og kjent det litt i ryggen, så tror det er like før uansett nå! Sitter med stram mage og kynnere i dag også..

Er førstegangs da, så det er vel normalt at det blir noen dager over.

Lykke til i innspurten alle andre på overtid her! I løpet av helgen er jeg mamma hvertfall!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 10 mars! er tinelig lei nå, har hatt masrier i flere dager, så går bare og venter på at noe skal skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin i går. har fått svangerskapsforgiftning så jeg vil trolig få hjelp til å komme i gang til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...