Gå til innhold

liste over de som er forbi termindato og ikke har født enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde termin i går 9. mars har ikke født enda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin i dag , men virker ikke som han har tenkt aa komme. Men som ett av mine andre barn sa "han er bare litt forsinket" :-)

Skrevet

Jeg hadde termin 8 mars, og har fortsatt ikke født! Så herlig kommentar "han er bare litt forsinket", koblizki:) Det er i så fall lillegutt her også;)

*fødestøv til marsmammaer*

Skrevet

Ikke sant.

Mye hyggeligere enn aa gaa over tiden.

Men det blir vel vaar tid snart.....

Skrevet

Venter også på å få komme i gang! Hadde termin torsdag 6. mars.

Er ganske utålmodig nå og merker det går utover humøret, hehe, godt å få sendt sambo ut en tur!

Skrevet

5 dager over terminen, skal på kontroll i morgen, håper de finner ut noe.... Jeg tror ikke det blir noe baby på meg lengre... :(

Skrevet

6 dager over termin, hadde termin 4.mars! Skal til kontroll til jordmoren i morgen, og skjer det ikke noe innen fredag skal jeg på overtidskontroll på sykehuset.

Formen er bare fin, og jeg har heldigvis rukket å gjøre masse mens jeg venter..Som å overta nybygd hus og flyttet inn der!:) Var ganske spent på hvordan det ville bli, men siden babyen lar vente på seg, så rakk vi jammen å komme oss inn og flyttet ferdig før den kommer. I kveld skal vi montere opp barnesengen!:)

Så kan den lille bare komme når den vil!!:)

Skrevet

Hadde termin 29.feb, så er 10 dager over. Holder på å bli gal. Kan ikke gå mer enn et par skritt om gangen pga sterke smerter nede i magen. Nå MÅ den komme ut snart.

Lykke til dere andre!

Skrevet

hei hei har termin i morgen men regner ikke med at det blir noe baby på en stund enda.....gikk 15 dager over med forrige så tenker at jeg kommer til å høre til her i denne kategorien....OVERTID!

Skrevet

Heisann :)

Hadde termin den 8 men enda ikke noe tegn til at gutten vår vil ut... :(

Skal på kontroll på torsdag så da får vi se hva de sier... ... *Huff*

Er såååååååå leeeeeeeeei...!!!

God klem til alle som venter :)

Skrevet

hadde termin i går og ikke noe tegn til noe baby...

Skrevet

hadde termin i går. Ingen tegn på at noe er på gang :(

Skrevet

Hadde termin 4. mars, er nå 8 dager på overtid..Blir satt i gang på fredag om noe ikke skjer til da.

Er i fin form, så klager ikke! Men skal bli hærlig å få babyen i armene sine snart ja...:D

Har hatt noen netter med sammentrekninger og kjent det litt i ryggen, så tror det er like før uansett nå! Sitter med stram mage og kynnere i dag også..

Er førstegangs da, så det er vel normalt at det blir noen dager over.

Lykke til i innspurten alle andre på overtid her! I løpet av helgen er jeg mamma hvertfall!!:)

Skrevet

Hadde termin 10 mars! er tinelig lei nå, har hatt masrier i flere dager, så går bare og venter på at noe skal skje :)

Skrevet

venter fortsatt,termin 9mars

Skrevet

Jeg er her fortsatt, nå 9 dager over! :(

Skrevet

hadde termin i går. har fått svangerskapsforgiftning så jeg vil trolig få hjelp til å komme i gang til uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...