Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til vårt barn

så er ferieturer lykke :D.

Skrevet

Det kan være alt mulig rart, både stort og smått. Utenom mann og barn og herlige ting de gjør, og ellers "de store ting i livet" kan det være en soloppgang, en god klem fra en venn, gå tur en stjerneklar natt, en deilig kopp kaffe og en stille stund, se igjen et menneske man ikke har sett på lenge, nye sko...se snø mot gatelyktene, lukten av sommer, kunne overraske/glede en annen, føle/vite at man er elsket, elske noen......... jeg kunne holdt på lenge ;-D

Jeg tenker på lykke som små ting jeg setter pris på i hverdagen. Hverdagslykke, he he, det er det det handler om

Skrevet

Når jeg hører nurket er våken om morgenen, og jeg åpner døra og ser ned i kurven - det tar noen sekunder før han skjønner at jeg står der, også blir han SUPERHAPPY og ler og vifter med alt av armer og tær - da kjenner jeg en intens lykkefølelse ;-) Hver morgen, uansett hvor trøtt jeg er ;-)

Skrevet

Min nydelige glade datter er toppen av lykke :o)

Skrevet

He he her kommer første ego svar; en konto full av penger, friske lykkelige barn, en sambo i godt humør og sola som skinner ute i mai mnd...... drømme.....

Skrevet

Vår datter Sanna gjør meg lykkelig:D. En stabil og trygg og ansvarsfull mann og et forhold som er lidenskapelig og at vi har lite gjeld og god økonomi gjør meg lykkelig. ( selvf kan vi krangle så busta fyker her, men vi vet at vi elsker hverandre fordet ) :DDD

Skrevet

Datteren min

Mannen min

Mor og stefar og søsknene mine og mormor, tanter og onkler (de kan man regne med og det betyr utrolig mye)

Fint vær

Musikk

Mye mye mer.... store ting...små ting.. :)

Skrevet

Bortsett fra gutten vår, kjæresten min, familie etc.

Så en god dag med shopping! Nye klær, egenpleie gjør meg lykkelig i allefall for en stund! Grunn...=)

Skrevet

Bortsett fra gutten vår, kjæresten min, familie etc.

Så en god dag med shopping! Nye klær, egenpleie gjør meg lykkelig i allefall for en stund! Grunn...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...