Misti Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vurderer å prøve det, men lurer på om det er noen her som har god erfaring med det. skulle gjerne ha blitt kvitt noen cm før jeg gifter meg. trener en halv time hver dag, men tenkte det kunne sette fart på ting. Noen som vil dele erfaring?
mpb♥ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har ikke prøvd det selv, men har ei venninne som skryter dette opp i skyene.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har prøvd det og det fønket d. Er sykt dyrt og det er jo ikke varig, men sikkert effektivt mtp at du vil ned noen cm før bryllupet;) Jeg tok ikke vedlikeholdsbehandling pga at vi reiste vekk og når vi kom hjem hadde jeg ikke råd. Så cm kom fort på igjen..... For noen år siden gikk jeg på vip clinic i stavanger, der var det en annen type muskelstimulator og jeg hadde faktisk bedre effekt av den, kombinert med en fettbrenner maskin. På bailine får du også en bok og de vil du skal fokusere på kosthold og mental trening i tillegg. Merker bedre effekt med en times trening 4-5 dager i uken kombinert med proteinpulver og et sunnt kosthold;) (men det tar kanskje litt lengre tid, men er ikke så dyrt)
Misti Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 jeg har lakt om kosten helt for 4 mpneder siden å gådd ned 8 kilo, jeg trner en halv time hver dag, men magen ser liksom gravid ut, vil prøve å bli kvitt denne, å tenkte derfor å prøve bailine.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Fønker nok det, følte at det stammet huden litt etter fødselen. Lykke til;)
EnUndreneMor Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 jeg var på gratis prøvetime her og likte det ikke.. dette kan du oxo få. ja du kjenner musklene jobber og tar tak og man må egg eom kosten sin. menjeg syns en får mer ut av en havtime på trening enn en halvtime der. jogg og tren styrke da ser du fortere resultater og om er mer varig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå