Gå til innhold

Johooooooooooooooo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid jo!!

Fler som vil flytte over i første trimester sammen med meg? Hadde vært koselig å ha noen som er ca like langt og følge helt til termin....;D

Jeg er vel ca 4+5 i dag:)

Ønsker alle sammen MASSE LYKKE TIL! Sender dere masse gravid-støv...........................................................................:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!:) Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg håper jeg kommer til å slå følge. Har IKM i dag eller i morgen, men mannen min har gjemt testene mine, den frekke fanten, så jeg får ikke testet før til slutten av uken. Ingen TR enda.....

Skrevet

gratulerer så mye! :))) håper jeg følger med deg.. Er 2 uker over IKM. Venter i spenning!!

Skrevet

Gratulerer!!!! :-D

Jeg hadde IKM i går, og fikk positiv test i går! Har funnet ut at jeg er 4+0 eller 4+1, noe deromkring :)

Skal vi flytte over til 1. tri? :-D

Skrevet

Gratulerer såååå mye!

:o)))

Skrevet

Nightlef: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:) Da blir vi samboere der til våre nurk kommer til verden?

Takk for gratulasjoner alle sammen, det varmer:)

Gjemt testene dint (husker ikke nick nå), hehe, det syns jeg er dårlig gjort! Hehe...Du får dra på apoteket og kjøpe en i smug...;)

Og du som er over 2 uker over IKM (husker ikke nick nå heller jeg ;p )

Jøsses, det er jo lenge over, vil du ikke teste og få svar??

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Nå har jeg spurt etter deg på 1 tri Nightelf :D

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg tok en test i dag, som viste en svak strek.

Dersom dette betyr at jeg er gravid er jeg 4+4, så da er vi nokså nærme hverandre :)

klem fra

Skrevet

Hei oss2 er blitt 3=)

Ja da er vi ganske nærme, jeg er 4+5 i dag! En svak strek er jo en strek=)

Kanskje du også vil flytte inn på 1 tri med meg? Det hadde vært koselig=)

Skrevet

Ja har kjempe lyst å flytte over med deg!:)

jeg vil ta en test til å se om den lyser like fint, hehe! Skal gi deg beskjed når jeg kommer jeg:) *krysser alt jeg har*

har du noen symtomer?

Skrevet

Så hyggelig=)

*krysser alt jeg har for deg* :)

Du kan jo ta en slik digital test, for da slipper du jo tenke på disse kryssene.

Jeg har nok lite symptoner, men det er jo bra! Bare veldig ømme bryster.

Har skikkelig mageknip innimellom, og den holdt meg våken i natt. Hadde ikke noe sånn vondt i magen i det hele tatt meg første, så er litt bekymret nå faktisk. Men, skal til legen i morgen og ta noen prøver, så får vi håpe det bare er noe helt ufarlig! Er ikke lenge siden jeg fødte ( 7.5mnd ca), så er vel slik at dette da blir litt risikosvangerskap etter det jeg har skjønt :(

Har du kjent noen symptoner da?

Skrevet

Ser forresten på profilen din at vi er like gamle! Og at du har ei jente født i juni 07. Litt morsomt, siden jeg har ei jente født i juli 07 ;)

Skrevet

Så utrolig vittig:)

Mye likheter.. Sånn ca hvor i landet holder du til da?

Skrevet

Jeg holder til på østlandet et sted. Enn du da?

Ja det var mange likheter!

Hadde jo vært utrolig gøy om vi kunne følge hverandre helt til termin, så jeg krysser alt jeg har og vesla sine små fingre og tær for at du er gravid! =)

Skrevet

Jeg bor på sørlandet:)

Hadde vært gøy å kunne ta følge helt til termin ja! Må ta en til test om ikke mensen kommer til i morgen. Skal gi lyd fra meg.

Takk for alle kryssene:)

Skrevet

Da venter jeg i spenning:)

LYKKE TIL igjen, hehe:p

Skrevet

Gratulerer sååååååååååååå mye!!! :D

Skrevet

Fornerina:)

Tror kanskje jeg snart kan juble. Jeg har ikke tatt ny test, men jeg holdt på å knytte sammen en pose igår, og da kom kvalmen kastende over meg, og jeg kastet faktisk opp. Håper ikke kvalmen er igang for fult,men tar det som et positivt tegn. Kjøper test idag og tar i morgen tidlig tenkte jeg.

Har du fått flyttet deg over til 1.trimester? :) Håper å joine deg i morgen!

klem fra

Skrevet

Heei=)

Har svart deg på 1.tri jeg! Så ikke at du hadde skrevet her før etter jeg svarte deg der!

*håper du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...