*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 hei hei.. sitter her med rier. er ikke kjempe vonde, men må konsentrere meg. er ca 4 min i mellom og varer ca 30 sek. ååå gleder meg.. =) det startet ved 01.00 tiden. er så spennende var på sykehuset i går og da hadde ejg jo 4 cm åpning =) er 5 dager til termin foresten=)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ojoj, så spennende da! tror ikke det er så mange her inne nå, men jeg skal i hvertfall sende over noen gode vibber og gode ønsker til deg. blir nok fødsel på deg 10. mars da=) fin dato!! masse lykke til=)
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Dumrian Ok, da, så er jeg bare litt misunnelig.. Her konkluderer jeg nemlig med at det bare er mas - nok en gang - og tusler tilbake i seng.. Tror jeg.. Der kom det nemlig enda en... For vonde til å sove gjennom, men 8 min mellom hver.. varer ca 30 sekunder her også.. Jaja, jeg fikk nå spist litt i alle fall ) Lykke til, sier jeg bare! Håper jeg følger etter snart.. Muligens ikke bokstavlig talt, for jeg krysser ikke Norge for å føde.. *natthumor, ja.. uff*
*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. må gjerne følge etter. =) hehe... er så rart alt sammen egentlig.. men håper inderlig ikke at dette er masrier eller noe.. tror ikke det. men man kan aldri vite.. er som jeg, sier fryktelig spennende.. =)
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jupp.. Jaja.. godt å få brukt natta til noe fornuftig.. Fikk tatt oppvaska, satt på en vaskemaskin og en tørketrommel og rydda litt.. Har ei klesvask jeg kan brette og rydde bort før jeg gjør noe mer, egentlig.. Er jo verdt et forsøk.. hvis det bare er mas, kan jeg jo sove igjen når det har gitt seg.. Så feil på klokka i stad, "heldigvis", så de kommer fortsatt med de flotte 8 mellom.. -men jeg skulle jo likt at de tok seg opp snart da.. Har vel holdt på siden to-halv tre..
*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 får håpe de tar seg opp hos deg da.. slik at det kan bli en fødsel =) hmm.. noen ganger er det 2 min i mellom andre ganger 4 min.. varer fra 40 sek til 60 sek.. hmmm skjønner ingenting jeg.. er førstegangs fødene
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Heldiggris.. Jeg savner å være "uvitende".. Føler liksom jeg burde huska detta, siden det er nr.2 nå, men akk så men.. Du har ikke vurdert å komme det mot sykehuset, forresten? hehe.. Skal du reise langt?
*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 har 40 min fra sykehuset.. hmm.. jeg aner ikke jeg. .tenkte jeg snart skulle ringe.. men vet liksom ikke hvor vondt man skal ha på en måte..
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 De snerpete gammaldagse jordmødrene sier man ikke skal klare å prate seg gjennom riene - og når de er såpass harde OG i tillegg regelmessige, DA kan man reise.. -men sånne rier hadde jeg bare de to siste riene før press sist... Altså hadde det blitt hjemmefødsel på meg dersom jeg hadde venta så lenge.. Og du vet jo allerede at du er moden og har god åpning! Ta en telefon, du )
*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 hmmm.. skal ta tia på 5 -6 stk nå.. så ringer jeg etter det
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Ferdig-telt? hehe.. Kan ikke bare la være å oppdatere her, vettu..
*Wimsey* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. da tar jeg meg en tur på føden.. send meg masse fødestøv.. =) håper jeg ikke snakker med noen av dere før jeg har blitt MAMMA.. hehe... klem
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Skjer dere noe mer hos dere? Jeg har nettopp stått opp for jeg klarer ikke ligge mer. Jeg er førstegangs, så jeg aner egentlig ikke hva som skjer, men dette bare MÅ være rier! HAdde sex i gårkveld, og har hatt regelmessige muriinger og sammentrekninger siden klokka 0100. Jeg vil påstå det gjør temmelig vondt nå, og kommer med 3-5 min mellomrom. Lurer på om jeg burde ringe føden snart - har en time å kjøre dit. Er bare så usikker på hva dette er...tenk om det stopper opp på veien dit. Jeg kan liksom ikke tro at fødselen er i gang!! Har termin på fredag d 14...
lilleluna7 Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Noe nytt med dere? Føder dere eller? Spent jeg nå :-)
Tirilill Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Det ble jammen stille...tror de har født nå!! spennende dette her!
temi & keli Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 Jeg holder stand, men de to andre er forhåpentligvis ferdige allerede ) *krysse fingrene*
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Gjett om det var rier da!! Ti på halv sju i gårkveld kom vesle Matilde til verden. Det ble temmelig hardt og brutalt både for mor og barn, og til slutt ble hun tatt med vakuum. Jeg føler meg litt mørbanka i dag, men det er heeelt i orden, når jeg ser hvilket mirakel jeg og pappan har laget! :-)
Babyimars Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Hmm.. kanskje jeg skulle ha sex... syns det bare er mas nå, men hvis det får i gang fødselen er jeg villig. Sist jeg prøvde det lå jeg med maserier hele natta og sov veldig lite, ingen morsom opplevelse når det ikke ble noe mer... Hmm..what to do?!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. mars 2008 #19 Skrevet 11. mars 2008 Ha litt sex, du. Riene mine starta med en gang etterpå, så jeg tror veldig på det! :-) Lykke til!
*Wimsey* Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. mars 2008 jeg hadde rett.. det var RIER:. og jeg har født. en vakker jente..
temi & keli Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 Det var rier her også -så da ble det 10.03-jente¨på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå